Filmul „Singur acasă” e vrăjit. Nimeni nu-și explică de ce se întâmplă asta în fiecare an când e difuzat

Filmul „Singur acasă” e vrăjit. Nimeni nu-și explică de ce se întâmplă asta în fiecare an când e difuzat
Au trecut trei decenii și un an de la lansarea filmului, iar acesta s-a instalat confortabil în vârful preferințelor publicului, în preajma sărbătorilor de iarnă.

Nu există film mai vizionat, de sărbătorile de iarnă, mai mult decât „Singur acasă”. Audiențele doboară recorduri, cu fiecare difuzare. Practic nu contează postul TV unde se vede filmul, telespectatorii se adună acolo, și urmăresc peripețiile care iscă hohote lungi de râs.

Anul acesta „Singur acasă” a fost difuzat, în premieră, de postul Antena 1 și a ţinut, din nou, la propriu, românii cu ochii lipiţi de televizoare. Filmul preferat al sărbătorilor de iarnă  a fost urmărit de pe 2,3 milioane de telespectatori din toată ţara, sâmbătă seara.

În replică, postul Pro TV, care de mulți ani difuza „Singur acasă” de sărbători, a încercat să contracareze boom-ul de audiență, programând, la ora difuzării de la Antena un episod din Las Fierbinţi, dat pentru prima dată în 2017 (şi reluat acum). Serialul de comedie a avut un public de peste 1,8 milioane de români, scrie paginademedia.ro. Dacă ținem cont că Pro TV are acest public de obicei în zilele cu audiențe bune, deducem că, anul acesta, „Singur acasă” a avut parte de public nou, un public care, probabil, nu se (mai) uită în mod normal la televizor.

Audiențe record pentru „Singur acasă” de-a lungul anilor

Pe de altă parte, măsurarea audiențelor de difuzare a mai scos în față un detaliu semnificativ. Anul acesta, audiența măsurată la difuzarea filmului „Singur acasă” a fost mai mare comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut (când pelicula a fost urmărită de aproximativ 2,2 milioane). Mai trebuie să știți că filmul și-a atins cota de popularitate maximă în perioada 2013 – 2014, când peste 2,7 milioane de români urmăreau cu sufletul la gură aventurile în care era protagonist Macaulay Culkin.