Omul de televiziune are un dinte împotriva trustului PRO, despre care spune acum că „e mort”. Declarația publică pe care a făcut-o pe contul său cu siguranță va atinge o coardă sensibilă a conducerii PRO TV, dar adâncește și misterul asupra plecării sale, fiind evident faptul că despărțirea din luna iulie nu s-a produs în condiții amiabile.
Mai mult, după ce a fost scos din echipa de jurați ai emisiunii „Românii au talent!”, Florin Călinescu a anunțat că va pune bazele unei televiziuni. Anunțul l-a făcut pe rețelele sociale și a încurajat oamenii să-și trimită CV-urile în vederea angajării.
Din păcate, cei care au sperat că vor prinde un loc în noul proiect anunțat cu mare fast au rămas cu ochii în soare. Întrebat ce s-a întâmplat cu planurile sale de înființare a unei noi televiziuni, Florin Călinescu i-a răspuns sec: „Asta e.”. Adică e vorba de postul Prima Tv. Într-o declarație a și făcut o precizare, că nu s-a înțeles prea bine ce a scris. El spune că a zis „facem o televiziune”, nu că „face el o televiziune”.
Nu e prima dată când părăsește acest post de televiziune
„Chiar de două ori am plecat de la PRO TV. Dacă am plecat atunci când era bunul meu prieten Adrian Sârbu, vă dați seama că acum nu mai există niciun considerent de natura celor de atunci: prietenie de o viață, muncă făcută împreună. Tot ce am făcut atunci și acum am făcut-o pentru public. Chiar și mie mi se pare că atunci politica era într-o perioadă romantică, azi ar trebui tratată cu prioritate într-un talk show politic de satiră și mă bate gândul să fac acest lucru”, a spus Florin Călinescu, la Aleph News.
„Spiritul PRO nu mai există!”
Cunoscutul om de televiziune spune că la PRO TV s-au pierdut ideile care au constituit brandul. „Nu mai este valabil sloganul de acum 20 de ani. Nu mai este nici pe departe ceea ce domnul Sârbu a realizat pentru că lucrurile atunci aveau o emoție, aveau o particularitate, o energie care începea cu creație, în primul rând adresată poporului nostru, generațiilor tinere care azi sunt mature. Noi aveam tot timpul grijă să preluăm generațiile în fiecare an.
Azi putem să vorbim despre un canal de filme cu ceva publicitate. Spiritul Pro nu mai există. Nu am obosit de atâta PRO TV pentru că atunci când mă duc la muncă eu nu mă uit la siglă. Este curios pentru mine pentru că pot să-mi închipui doar eu. Era un lucru făcut de la început pentru un telespectator pe care nu îl cunoșteam, dar îl știam și asta a făcut să țină ani de zile. Acum este vorba doar despre puterea unui brand de telecomandă care merge dintr-o inerție. De altfel, fisurile au început să apară pe ici pe colo”, a mai explicat actorul.
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook