Simona Ionescu / Redactor Șef

Iată pentru ce sume de bani se vând influencerii. Topul celor mai bine plătite vedetede pe net din România

Iată pentru ce sume de bani se vând influencerii. Topul celor mai bine plătite vedetede pe net din România
În ultimii ani, Bianca Drăgușanu s-a detașat drept campioana absolută a banilor încasați din reclame pe conturile de socializare. Dar alte vedete vin tare din urmă. Știrea momentului e legată de sumele fabuloase încasate de iubita lui Smiley, pentru o singură intervenție în mediul online.

În timp ce Bianca Drăgușanu se lăuda, anul trecut, că are perioade când încasează, din publicitatea făcută pe Instagram, între 10.000 și 20.000 de euro, Gina Pistol vine tare din urmă.

„Eu am un reach la tot Instagramul meu, eu am contracte foarte bune și câștig peste 10.000 de euro din tot ce se întâmplă acolo, scris și pe foaie la care se plătește taxă. 10.000 minim! Când vine Black Friday fac și 20.000. Iar eu trebuie să am întptdeauna instastory-uri. eu plătesc taxe și impozite la toate încasările pe care le am. Eu trebuie să-mi pozez pantofii, bluzița, extensiile, cerceii și așa mai departe. Trebuie să am un flux”, spunea Bianca Drăgușanu la Xtra Night Show în urmă cu ceva timp.

Gina Pistol face reclame și cu copilul în brațe

Gina Pistol însă câștigă bani frumoși stând acasă și având grijă de fiica pe care o are împreună cu Smiley, micuța Josephine. Vedeta a încasat bani frumoși din reclamele pe care le postează pe Instagram.

Vedeta a strâns de-a lungul anilor o comunitate de peste 1,4 milioane de abonați. Urmarea: pentru un singur concurs cu premii, vedeta a încasat 5.000 de euro, potrivit Fanatik.  De când a devenit mamă e a a devebit promoter pentru diverse produse care au legătură cu maternitatea sau creșterea copilului. În multe din reclame a apărut cu micuța Josephine în brațe.

Oana Roman își  gestionează singură contractele

Oana Roman e altă vedetă car încasează sume mari de bani de pe reclamele online. Ea e promotor pentru produse de slăbit, și, în plus, beneficiază de diverse barter-e care îi fac viața mai frumoasă. „Eu nu lucrez cu nicio agenție, nu am impresar, brandurile care vor să lucreze cu mine îmi scriu pe Instagram și îmi scriu mesaj sau îmi dau mail.

Eu nu vreau să am un manager care să îmi dicteze mie ce să fac. Sunt foarte împăcată, am ajuns să câștig foarte bine din Instagram, deși am prețuri mai mici decât alții.  Am venituri nu din multe contracte, dar din contracte care au devenit constante. Nu trăiesc doar din Instagram, dar instagramul a devenit o sursă importantă de venit pentru mine”, a spus Oana Roman în podcast-ul „Fără filtre”, moderat de Alina Ionescu.

Adelina Pestrițu: „Din social media îți poți cumpăra case”

Adelina Pestrițu este una dintre cele mai admirate și îndrăgite vedete din showbiz-ul autohton, fiind urmărită de peste 1.7 milioane de persoane pe Instagram.

Ea  a mărturisit că activitatea din mediul online îi ocupă o mare parte din timp, uneori fiind foarte solicitantă. Ea ajunge să câștige chiar și 5.000 de euro pe o campanie care implică un număr redus de postări. „Din social media îți poți cumpăra case, mașini, poți face investiții și îi poți ajuta și pe cei din jurul tău. Trebuie doar să știi cum să gestionezi această putere”, a recunoscut Adelina Pestrițu.

Cristina Ich încasează și tace

Iubita lui Alex Pițurcă, Cristina Ich, a strâns o adevărată avere, într-un singur an, din reclamele făcute în mediul online. S-a zvonit că în 2020 a încasat 400.000 de euro. Ea nu vrea să discute punctual despre sumele încasate. „Pentru mine, ce fac pe Internet este un job pentru care muncesc foarte mult. Însă, nu mă îmbogățesc, așa cum zis alții, din Instagram”, a spus Cristina, pentru Playtech.ro.

Șatena își rotunjește substanțial veniturile făcând reclamă la diverse produse (creme, ochelari de soare), locații sau site-uri de beauty.

Sursa foto: Instagram

Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Recomandarile noastre