Fostul fotbalist și-a cumpărat două food-truck-uri, a învățat să facă burgeri și a început să meargă la cele mai importante festivaluri.
Potrivit informațiilor oferite de Gazeta Sporturilor, Liviu Ganea care are la activ 150 de meciuri, a intrat în HoReCa. Povestea a început în anul 2016, iar acum afacerea s-a dezvoltat mai mult. Orice început e greu, așa că nici Ganea nu a scăpat de probleme, dar, bărbat hotărât, a trecut peste toate greutățile și e tare mândru de el.
„Ideea a început în 2016 și a fost pur și simplu un gând de a face ceva ce nu e pe piață. Atunci burgerii erau la început, plus că noi nu aveam food-truck-uri. Am zis că trebuie să fac ceva în acest sens și mi-am cumpărat primul meu food-truck.
„Iar la primele evenimente la care am participat, fiind atât de mare, trebuia să plătesc taxă dublă”
L-am achiziționat cu 12.000 de euro de la Focșani, era adus din Belgia. Avea vreo 9 metri, îți trebuia categoria C ca să poți să-l conduci. Iar la primele evenimente la care am participat, fiind atât de mare, trebuia să plătesc taxă dublă. Ocupa două locuri, dar așa a fost începutul. Apoi am mai investit vreo 8.000 de euro pentru că-i trebuiau îmbunătățiri”, a spus fostul atacant.
„Am studiat inclusiv pentru rețete”
Decis să facă totul așa cum scrie la carte, fostul fotbalist s-a pus cu burta pe carte și a ajuns să învețe chiar și cum se fac rețetele. Iar cine cumpără burgerii făcuți de el, se întoarce întotdeauna. Și pentru că lucrurile s-au legat foarte bine, și-a deschis acum și prima locație, pe Calea Victoriei.
„Nu cunoșteam foarte bine ce înseamnă burgerii, dar ușor, ușor am început să le prind tainele. Am studiat inclusiv pentru rețete, iar toate pe care le folosim aici sunt făcute de mine. Dacă te documentezi și încerci tot felul de chestii, ajungi la niște rețete bune. Am testat piața, să văd ce oferă alții, ca eu să pot oferi peste ei.
„Ne pregătim de Untold, Neversea”
În momentul ăsta am două food-truck-uri, unul fix în zona de nord a Bucureștiului, undeva în apropiere de Mall Promenada, iar cel de-al doilea îl folosesc pentru a merge cu el la evenimente. Ne pregătim acum de Untold, Neversea. După investiția în mașini, am decis că e momentul să deschid și-o locație fizică, pe Calea Victoriei”, a mai spus acesta.
Vedeta e un burger din chiflă neagră
Prețul unui burger e pentru toate buzunarele, pentru acesta pofticioșii plătind între 42-45 lei, iar vedeta este un preparat dintr-o chiflă neagră. „Vedeta e French Burger pentru că are o chiflă neagră cu cerneală de sepie. Apoi îi punem dulceață de ceapă, brânză brie, trufe. Costă 45 de lei.
Din punctul meu de vedere, prețurile nu sunt mari. E un preț corect pentru ce ofer. În primul rând, carnea este una foarte bună, iar asta costă! Vreau să ofer clientului o experiență cât mai bună pentru că doar așa el va reveni.
Vrea să mai deschidă încă două locații
Pentru mine a fost o pasiune gătitul și mi-am dorit să ofer un produs bun. În 2010, am fost în Statele Unite și am văzut ce înseamnă burgerii acolo. Oamenii aveau food-truck-uri din 1960! Noi ne-am trezit 50 de ani mai târziu! Lumea trebuie să înțeleagă că atunci când ajungi la un food-truck nu înseamnă un fast-food ieftin!
Eu încerc să ofer omului o mâncare bună, de calitate, și uneori prețurile sunt mai mari pentru că produsele sunt pe măsură”, s-a destăinuit Ganea. Dacă toate lucrurile vor merge în direcția dorită, el mai vrea să deschidă încă două localuri, „unul în zona de nord, celălalt în altă zonă. Pentru ca prin delivery să acoperim tot Bucureștiul. O luăm ușor, cu pași mici”.
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook