Drumurile reprezintă un mod de transport convenabil și rapid, care leagă zonele rurale și îndepărtate de zonele urbane, promovând dezvoltarea socială și economică. Aflați și care sunt cele mai vechi drumuri din lume.
Autostrada Nakasendo
Cu o lungime de 534 de kilometri, Autostrada Nakasendo din Japonia are o vechime de 400 de ani. A fost unul dintre cele cinci drumuri importante pe care shogunatul Tokugawa a ordonat să fie construit în timpul perioadei Edo (1600-1868) pentru a fi folosit ca rută oficială spre Edo.
Există 69 de orășele de-a lungul Nakasendo, care servesc drept popasuri pentru ca pasagerii să ia o pauză de la atâta mers. Aceștia ar avea, fără îndoială, nevoie de acest lucru, deoarece ar dura săptămâni întregi pentru a parcurge pe jos întreaga distanță de la Kyoto. Părți din Nakansendo au fost transformate autostrăzi și căi ferate, ca urmare a dezvoltării automobilelor și a trenurilor.
Cu toate acestea, mai multe porțiuni din Nakasendo sunt încă în mare parte intacte. Între orașele poștale Tsumago și Magome, în Valea Kiso, se află cea mai cunoscută dintre aceste părți.
Drumul Mătăsii
În ceea ce privește renumitul Drum al Mătăsii din China cu o lungime de 6437 kilometri, acesta datează de mai bine de 1400 de ani. Drumul Mătăsii a fost o rețea de rute comerciale care a legat China, Orientul Îndepărtat, Orientul Mijlociu și Europa. Rutele Drumului Mătăsii au fost stabilite atunci când Dinastia Han din China a început în mod oficial comerțul cu Occidentul în anul 130 î.Hr.
Până în 1453 d.Hr., când Imperiul Otoman a încetat să mai facă afaceri cu China, acestea au fost încă în funcțiune. Istoricii spun că este posibil ca Dinastia Han, care a condus China începând cu anul 206 î.Hr. să fi înființat oficial Drumul Mătăsii, care a facilitat comerțul între Orientul Îndepărtat și Europa. până în anul 220 d.Hr.
Vechiul drum al Marelui Nordt
Și mai vechi ca Drumul Mătăsii este drumul Marelui Nordt din Australia, care datează de aproximativ 2000 de ani și are o lungime de 658 de kilometri. Construcția unei șosele interioare care să lege Sydney de Hunter Valley, pe o distanță de 264 de kilometri, a fost începută în 1825 de către guvernul din NSW.
Până la 720 de prizonieri au fost angajați pentru a construi zidăria pentru Great North Road, inclusiv contraforturi, canale, poduri și ziduri de sprijin înalte de nouă metri. În 1836 a fost finalizat drumul, format dintr-un segment de cinci kilometri numit Finch’s Line (drumul inițial care urca pe escarpă și care a fost abandonat în 1829) și o secțiune uimitoare de 1,8 kilometri, cunoscută sub numele de Devines Hill, care a fost începută în 1830.
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook