Probabil ați ghicit că despre ea este vorba, iar acum vă spunem cât de fashion e, de fapt, Lidia Buble. Proiectate de Daniel Roseberry, bijuteriile nou lansate ale brandului ating suprarealismul, umorul, eleganța și inteligența, scrie Suddenchic.com. Ochelari redați în alamă sculptată, cercei aurii în formă de ureche reală, globi oculari strălucitori și dinți de perle cu cavități de cristal – ce mai puteam cere?
Așa minunății neobișnuite nu puteau să îi scape din vedere Lidiei Buble. E știut că aceasta e o fashionistă adevărată. Rețete și vedete a mai scris despre piesele superbe din dressing-ul vedetei. Aceasta obișnuiește să poarte tot ce e mai nou și în trend pe piață. Dacă s-ar decide vreodată să abandoneze muzica și să devină blogger de modă, ar avea succesul garantat. Pentru că dincolo de capacitatea financiară de a deține anumite piese iconice sau doar la modă, combină frumos.
Cât de fashion e, de fapt, Lidia Buble
Astfel că nu ne miră deloc să o vedem purtând unul din cele mai vânate accesorii ale momentului. Lidia Buble dă încă o dată dovadă de inspirație și curaj etalând acest cercel neobișnuit. Și e singura vedetă autohtonă care s-a orientat spre această colecție.
Practic la foarte scurt timp după ce Schiaparelli a lansat colecțiile de bijuterii Haute Couture primăvara 2020 și Ready-to-Wear toamna 2020, Lidia Buble și-a inclus în colecție o bijuterie aparte și prețioasă. Pe care a și arătat-o, într-o postare pe Instagram, la scurt timp după ce s-a despărțit de Răzvan Simion. Cam pe când toată lumea fredona piesa de „adio” – Cu ochii aia verzi. Iulie, anul trecut. Superbul accesoriu apare chiar în videoclipul oficial.
Marile vedete se înghesuie să poarte Schiaparelli
În 2019, Schiaparelli l-a numit pe Daniel Roseberry drept noul său director artistic. Designerul american l-a înlocuit pe Bertrand Guyon. De atunci, Nicole Kidman, Celine Dion, Cate Blanchett, Emilia Clark, Beyonce și Michelle Obama au devenit doar câteva dintre femeile care au purtat Schiaparelli în 2020.
Roseberry a reluat iconografia proiectată în urmă cu aproape 100 de ani de Cocteau și Alberto Giacometti și a dat-o pe cap, prezentând o viziune nouă pentru lumea noastră modernă. Motivul ochiului, de exemplu, a fost creat de Cocteau în 1937.
Cu o înclinație naturală pentru toate lucrurile ușor suprarealiste și capricioase, este logic că Roseberry s-a alăturat celebrului Schiaparelli, după ce, 11 ani, a lucrat pentru Thom Browne, ultimii cinci ca director de design atât pentru îmbrăcăminte pentru femei, cât și pentru bărbați. Născut în Texas, a studiat la Fashion Institute of Technology din New York. Iar bijuteriile au devenit cea mai spectaculoasă emblemă a erei Daniel Roseberry la Schiaparelli. Sunt, simultan ceva modern, curios, luxos și regal.
View this post on Instagram
Se pare că Roseberry a început cu bijuteriile pentru prima sa colecție de haute couture și a proiectat toate hainele și accesoriile din jurul ei. „În această colecție, bijuteriile sunt neascultătoare: se fixează pe antebrațe, pe piept, pe buric, pe clavicule, pe gene, deplasând spațiul și volumul. Este un memento cu fiecare parte ”, a scris Roseberry în notele emisiunii Haute Couture Spring Summer 2020.
„Aici, bijuteriile nu sunt un accesoriu sau un apendice, ci un organ, la fel de esențial și viu ca o inimă sau un plămân”. Lidia Buble a ales în cunoștință de cauză un cercel în formă anatomică de ureche. O pereche de cercei de la Schiaparelli costă între 450 și 990 de dolari.
Sursa foto: Instagram
Andreea Antonescu vrea să se confrunte din nou cu Poliția. Ce „nebunie” și-a pus în cap pentru anul 2021
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook