Bijuteria pe patru roți nu atrage privirile fiindcă la volan ar fi Bianca Drăgușanu sau Daniela Crudu, două vedete pasionate de mașini luxoase. Ea este condusă de Crăița Țarălungă, o doamnă care prin acest vehicul și ținuta pe care o poartă la volan reînvie atmosfera interbelică.
Mașinuța, poreclită de proprietară, TUTA („când mă supăr pe ea spun că-i proastă, tută!”, spune cu umor Crăița; de aici și numărul de înmatriculare ales) poate fi admirată, mai ales în weekend, pe arterele principale ale orașului și în cartierele care amintesc încă de Micul Paris.
Spectaculoasa mașină este doar o piesă, cea favorită, din colecția Crăiței Țarălungă
Pasiunea pentru mașinile retro este veche. Pe lângă acest autoturism Marilyn, Crăița mai are un FIAT 500 foarte vechi, dar și un Alfa Romeo Spider modern, tot decapotabil.
„Toată lumea mă întreabă, și de multe ori chiar în trafic, dacă este un Morgan”, a spus Crăița Țarălungă pentru ”Rețete și Vedete”.
„De fapt nu mă întreabă, ci o spun de-a dreptul, foarte siguri pe ei, că „este un Morgan”. Dar TUTA nu e decât o copie. Asta fac britanicii de obicei, englezii în mod special. Produc caroserii după modele, mărci renumite, pe care pun motoare de la te miri ce producător de mașini. Le fac pentru că au clienți. Foarte mulți clienți, care sunt înnebuniți să se afișeze cu mașini frumoase, care seamănă cu mărci, cu modele faimoase și frumoase”.
Cea mai lungă cursă pe care a făcut-o cu frumoasa mașină turcoaz a fost București-Oradea, orașul ei natal. A parcurs distanța de peste 600 de kilometri într-o zi întreagă, iar cea mai mare viteză pe care a atins-o, cu o altă ocazie, a fost de 130 km/oră, pe autostrada București-Constanța.
Dar mașina nu este totul! Crăița se echipează, își alege ținutele, atunci când urcă la volan și pornește în cursă. Este în ton cu TUTA, cu stilul și culoarea mașinuței. Haine vintage ori moderne dar unice, asortate la turcoaz sau de-a dreptul de aceeași culoare, cască de piele retro și mănuși de automobilistă.
O aparițe insolită, spectaculoasă pe străzile orașului, care atrage atenția tuturor, fie șoferi, fie pietoni.
Cât a costat mașina care întoarce toate privirile
Semnatarul acestui articol (în foto, reporterul Cristian Botez și Crăița) chiar a fost martor la un episod, în timpul unei curse cu TUTA prin oraș, când un tip care conducea un Bentley foarte nou, impunător, la un stop la semafor a intrat în vorbă cu Crăița, vădit entuaziasmat, și i-a cerut permisiune să o fotografieze la volan.
Pentru Crăița Țarălungă plimbările cu Marilyn-ul ei pe frumoasele și vechile bulevarde din București sunt o plăcere inegalabilă. Este fericită când oamenii îi admiră mașina, când o salută și îi zâmbesc și când o întreabă tot felul de nimicuri despre frumosul Marilyn.
„Îmi place să mă plimb în zilele însorite de primăvară și toamnă, dar și în august, când orașul e liber, când oamenii sunt plecați în vacanțe.
„Ies pe la Universitate (Crăița locuiește în Centru Bucureștiului), o iau pe Bălcescu, apoi pe Magheru și ies la Șosea, Piața Victoriei. Și intru, mai apoi, pe străzile din cartierul Primăverii. E o bucurie imensă pentru mine. Iubesc zonele frumoase și curate, cu atmosferă interbelică, ale orașului”, mai spune încântată Crăița.
Crăița Țarălungă are mașina de la fostul ei partener de viață, care a cumpărat Marilyn-ul din Dusseldorf, Germania, cu șase ani în urmă, dând pe ea doar 1.200 de Euro! Era „la nivel de rablă”, după cum ne-a spus chiar ea, dar a investit bani frumoși ca să o pună în funcțiune și să o înscrie în circulație.
Maya Castellano moștenește frumusețea mamei. Uite ce i-a transmis Antonia
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook