Simona Ionescu / Redactor Șef

Bianca Drăgușanu se agață de Loredana Groza și o critică. Nimeni n-a îndrăznit așa ceva

Indiferent ce se spune despre Bianca Drăgușanu, un lucru sigur nu se poate comenta. Blonda și-a asumat întotdeauna faptul că e operată din cap până în picioare. Nu același lucru, susține iubita lui Bădălău, face și Loredana Groza.

Bianca Drăgușanu și fixat ca țintă, de data aceasta, pe Loredana Groza. Țintește mai sus de Gabi Bădălău, căci știe cum să facă valuri în showbiz. Bianca susține că și Loredana are multe operații estetice, doar că nu vrea să recunoască. O critică pentru asta.

Recent, Bianca a mai bifat o operație estetică de 11.000 de euro. Un lifting facial ca la carte, iar acum se recuperează. Au surprins-o paparazzi și arăta ca bătută. La ea, operațiile estetice au fost obișnuință. De-a lungul timpului a trecut prin implant mamar, implant fesier, rinoplastie, acid hialuronic și botox, precum și o intervenție de alungire a ochilor. Vedeta și-a pus chiar cagulă pe cap ca să nu o vadă nimeni cum arată acum, dar au pozat-o paparazzi, și abia așteaptă să vadă rezultatul final.

„Arătam de 35, acum sunt de 25”

„Sunt bine… Mă recuperez și eu, cum pot. Faptul că sunt umflată, sunt vânătă, dar trece. De la o zi la alta este spectaculoasă revenirea. Eu mi-am făcut un lifting… Dar când să îl fac, la 60 de ani, la ce mai îmi trebuie atunci?! Îl fac acum, cât sunt tânără. Arătam „de 35, acum sunt de 25.

„După anestezia generală, s-au modificat un pic lucrurile”

Acum sunt în proces de update, ca la telefon (râde, n. red.). Mă chinuiesc să dorm. După anestezia generală s-au modificat un pic lucrurile. Aștept să îmi revin la normal, dar văd că îmi ia o perioadă. Am stat în anestezie generală 10 ore, m-au tot bibilit”, a povestit Bianca Drăgușanu.

„De la 35 de ani m-am făcut de 25 de ani”

„În tinerețe era foarte bătrână”

Bianca spune că Loredana Groza arăta „bătrână” cu mulți ani în urmă, iar acum e foarte frumoasă. Un singur lucru nu înțelege: de ce nu recunoaște că și-a făcut intervenții estetice. „În fine, eu sunt curajoasă și asumată. Eu nu spun că mă dau cu cremă de gălbenele și d-astea. Niciodată… Sau să zic ca Loredana Groza că nu am liftinguri, operații estetice, nu am nicio intervenție, nu cunosc botoxul, nu beau, nu fumez, nu pierd nopțile, fac yoga… „Eu câștig bani din cum apar, normal că mă fac…”

„M-aș face găină…”

Adică, în tinerețe era foarte bătrână… Dar să fim sinceri, majoritatea dintre noi, și dau și exemple: Adelina, eu, Loredana… în tinerețe eram bătrâne. Dar eu sunt sinceră, recunosc. Păi, eu câștig bani din cum apar, normal că mă fac… Dacă aș câștiga bani din ouă mi-aș face fermă. M-aș face găină (râde în hohote, n. red.). Dar care e situația? Eu recunosc. Unele zic că își fac rinoplastie că nu respiră bine… Băi, mă lași?! De aia le fac de trei ori…”, e de părere Bianca.

Ce transformări a suferit acum vedeta

Bianca nu regretă nici o operație și spune că nu se va opri aici, pentru că adoră să arate bine și să nu-și piardă tinerețea. Ce și-a modificat acum vedeta? „Mi-am topit și buzele… Am început procesul de transformare încă din luna decembrie. Mi-am scos și tatuajul de la sprâncene, liftingul. Mi-am ridicat mușchii feței, eu nu aveam probleme cu pielea. Dar, pur și simplu, am considerat eu că se poate mai bine decât era”, a declarat vedeta.

Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Recomandarile noastre