În noua sa viață, fostul soț al Oanei Roman aplică tot ce a învățat de la ea. Oana este, cum știți, unul din cei mai bine cotați influenceri din România. Antreprenoare de succes, ea câștigă bine inclusiv din promovarea produselor și serviciilor. Ani de zile, cât i-a fost soț, Marius Elisei a văzut-o pe Oana în acțiune.
A văzut ce face și cum face, pentru a-și menține brandul atractiv, astfel încât să fie mereu ofertată cu contracte. Iar acum, după ce nu mai e nici soțul ei și nici partenerul ei, se pare că vrea să fie și el ca ea. Influencer. Prin urmare, angrenat complet în noua sa poveste de dragoste, și cu toate reflectoarele presei asupra sa, se pare că Marius Elisei a decis să bată fierul cât e cald.
Fostul soț al Oanei Roman aplică tot ce a învățat de la ea
Marius Elisei are veleități de bucătar. De altfel, fosta sa soție, Oana Roman, l-a lăudat de foarte multe ori în legătură cu cinele romantice preparate sau surprizele din bucătărie. Acum o răsfață pe Gabriela, noua sa iubită. I-a făcut pui fript înfipt în sticlă și a arătat tuturor celor aproape 16.700 de următori ai săi. Dar nu s-a oprit aici, ci a dat-o pe influencereală. Mai exact a dat tag, într-o nouă postare, unuia din cele mai cunoscute lanțuri de supermarketuri.
Arătând produsele achiziționate de acolo (fotografiate atent, ca să li se vadă clar eticheta și marca, inclusiv din marca proprie a lanțului). Apoi a adăugat și imaginea salatei de piept de rață cu rucola și portocală, menționând că „atât s-a putut cu aceste ingrediente”.
Orice influencer știe că așa se atrag clienții. Toți au făcut-o măcar la începuturile carierei lor sau când și-au dorit un client nou. Au postat și au dat tag, apoi au insistat. Și au avut grijă ca ei înșiși să fie vizibili în public. Marius Elisei are parte de multă publicitate în aceste zile, de când are o nouă iubită despre care toată lumea e curioasă să afle detalii. Practic, fiecare știre în care apare noul cuplu, îi crește șansele fostului soț al Oanei Roman să îi calce acesteia pe urme și să devină atractiv pentru anumite branduri.
Sursa foto: Instagram
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook