Prințul Harry și Meghan Markle au rămas fără bani. Ultima gafă nu a fost nici ea trecută cu vederea

Prințul Harry și Meghan Markle au renunțat la echipa lor de comunicare, în contextul în care cuplul încearcă să economisească bani. Luna trecută, s-a aflat că foștii membri ai familiei regale au încetat colaborarea cu alți șase angajați, inclusiv cu cei doi purtători de cuvânt interni. Se pare că Prințul Harry și Meghan au rămas fără bani, iar cheltuielile sunt foarte mari, comparativ cu ce câștigă din proiectele pe care le desfășoară.
În total, se estimează că, de la renunțarea la statutul de membri activi ai Casei Regale în 2020, cei doi au pierdut sau concediat aproximativ 25 de angajați, unele plecări nefiind încă făcute publice. În plus, contractul lor cu Netflix – evaluat inițial la 100 de milioane de dolari, dar care ar fi în realitate mai aproape de 20 de milioane – urmează să expire în acest an.
„E aceeași poveste: schimbă angajații mai des decât oamenii obișnuiți schimbă hârtia igienică. Laptele ține mai mult decât angajații lor”, a declarat o sursă din apropierea familiei regale.
Cu toate că au avut succes cu serialul „Harry & Meghan” și cu emisiunea „With Love, Meghan”, alte proiecte precum documentarele „Heart of Invictus” și „Polo” au primit mai puțină atenție. Netflix își orientează acum investițiile către contracte de tip „first look”, nu exclusivități, ceea ce înseamnă că Harry și Meghan ar putea semna pe viitor pentru sume mult mai mici.
Această schimbare de strategie ar putea deveni problematică pentru cuplu, care are cheltuieli mari, inclusiv costuri de călătorie și o factură anuală de securitate estimată la 2 milioane de dolari. După mutarea în SUA, cei doi au cumpărat o locuință de 14,65 milioane de dolari, evaluată acum la aproximativ 27 de milioane. Documentele arată că au contractat un credit ipotecar de 9,5 milioane de dolari, cu termen de rambursare până în 2050, plătind un avans de 5 milioane. De asemenea, trebuie să achite anual un impozit pe proprietate de 288.000 de dolari.
Ei suportă, de asemenea, costurile angajaților de la Fundația Archewell, din echipa de producție și de pe proprietatea lor din Montecito, California, dar și ale personalului de comunicare. Surse apropiate afirmă că Harry și Meghan acoperă și o parte din costurile turneelor lor internaționale „simbolice”, precum cele din Nigeria și Columbia.
Marți, Meghan Markle și-a lansat brandul de vin rose chiar de ziua regretatei Prințese Diana, ceea ce a atras reacții din partea fanilor și a specialiștilor regali.
„O sursă apropiată Casei Regale mi-a spus că Prințul William a remarcat faptul că Meghan și-a lansat un brand de alcool chiar de ziua mamei sale, pe care a pierdut-o într-un accident legat de alcool”, a declarat jurnalista Kinsey Schofield.
Harry, în vârstă de 40 de ani, este concentrat pe activitatea filantropică și încearcă să repare relația cu familia sa, inclusiv cu tatăl său bolnav de cancer, Regele Charles. În mai, el a declarat pentru BBC: „Mi-aș dori o împăcare cu familia mea. Nu are rost să mai continuăm conflictul. Viața e prețioasă. Nu știu cât timp mai are tatăl meu”.
The Telegraph a relatat că Palatul Buckingham ia în calcul reintegrarea simbolică a lui Harry și a familiei sale în cadrul oficial, cei patru fiind menționați în planurile funerare ale Regelui Charles.
Indiferent ce se va întâmpla cu contractul lor de la Netflix, un producător TV a declarat: „Pot să văd emisiunea lui Meghan revenind pentru un al treilea sezon, fără probleme. Oamenii pur și simplu adoră s-o urască”.
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook