Supărați de ceea ce au văzut în farfurie, pasagerii TAROM au început să facă tot felul de plângeri. Iată ce au găsit oamenii în neregulă.
Pasagerii se plâng că mâncarea nu este etichetată cum trebuie și chiar s-au întâlnit cazuri în care și aceștia, dar și piloții, au primit produse expirate. În plus, există și probleme cu transportul alimentelor.
Mâncarea era destinată atât claselor business, economic dar și personalului
„Urmare a acestor probleme, s-au înregistrat cazuri de piloți care au suferit în timpul zborului și după consumul acestor produse diaree și dureri de stomac, cazuri înregistrate în rapoartele de cursa respective, dar fără nici un răspuns pană în ziua de astăzi“, susțin cei care au trimis plângeri pe adresa ziarului Cotidianul.
Mâncarea expirată adusă de firma de catering pe 23 ianuarie 2023 era destinată atât claselor business, economic dar și personalului. După ce scandalul a început, compania de catering s-a mulțumit să spună că a fost vorba de o etichetare greșită. Atât și nimic mai mult.
Ce greșeli s-au mai făcut
Tot în plângere, oamenii au arătat că meniul făcut pentru personalul navigant încalcă Legea 223 care prevede o alimentație de 5.500 de calorii /zbor pentru fiecare pilot sau steward.
Încălcate au fost și prevederile sanitar-veterinare, respectiv ambalarea produselor și etichetarea acestora. Sandvișurile pentru piloți au avut gelatină, care e interzisă în alimentația piloților în timpul zborului, pentru că fermentează.
Ca și cum acest lucru nu ar fi fost de ajuns, firma de catering a mai așezat și o jumătate de roșie peste gelatină, apoi au introdus sandvișul în pungă de plastic. Dar nimeni nu s-a gândit că se vor forma germeni de mucegai. De asemenea, sandvișurile și-au schimbat culoarea pe o cursă de Otopeni – Amsterdam și retur, pe tronsonul de întoarcere.
Au fost date ouă după orele 16.00, deși acest lucru e interzis
Pe de altă parte, la cursele de seară și noapte au fost oferite platouri calde cu omletă cu spanac, în condițiile în care atât oul cât și produsele derivate din acesta sunt interzise după ora 16.00. De asemenea, pasagerii de seară și noapte au primit și platouri reci cu ouă fierte și curățate de coajă, care se consumă doar la micul dejun.
Nu în ultimul rând, salatele au incluse sosurile înainte de ambalare. O altă mare greșeală, pentru că acestea trebuie consumate la maxim 30 de minute de la momentul pregătirii.
Apa a fost adusă în cărucioare pentru gunoi
Și mai grav e faptul că sticlele de apă au fost aduse la bordul avioanelor în cărucioare destinate depozitării și transportului gunoiului în avion. Pentru transport, este utilizată o remorcă pentru camping, iar sistemul frigorific lipsește cu desăvârșire.
Șocați de ceea ce au văzut, însoțitorii de bord au fotografiat totul. Să fi dat oare cineva autorizație sanitar veterinară pentru astfel de mijloace de transport? De altfel, mulți dintre piloți au avut probleme în timpul zborului după ce au consumat astfel de produse.
Noi servicii la bordul TAROM
TAROM a anunțat nu de mult că începând cu 1 ianuarie 2023, toți pasagerii vor avea parte de servicii noi. „Astfel, pasagerii care achiziționează bilete de avion la Clasa Business vor beneficia de o serie de facilitati incluzând un serviciu de catering special constând într-o varietate de meniuri și o selecție de băuturi premium.
Totodată avem plăcerea de a vă anunța și lansarea noului serviciu de vânzare la bord, care printre altele va cuprinde și o diversitate de produse alimentare și băuturi“, scria pe site-ul TAROM.
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook