Aseară, târziu, pe contul său de socializare, Aurelian Temișan a explicat o situație incredibilă prin care a trecut. Cântărețul a chemat Salvarea pentru că avea o urgență, a dat adresa exactă, a explicat simptomatologia, dar după două ore nimic nu se schimbase. Artistul a revenit cu telefon și i s-a spus că… „mașina încă nu a plecat”. Revoltat, acesta a postat toată discuția cu recepționera pe rețeaua de socializare, întrebându-se, retoric, „de ce se numește sistemul de urgență”.
„E strigător și revoltător”
„- 112, ce urgență aveți?
– Am nevoie de o ambulanță, cât de repede posibil la adresa…, pentru…, simptomele sunt…
După toate întrebările puse la care am răspuns, mi se spune „s-a notat, vă va suna când ajunge”. Mulțumesc politicos și aștept. Și aștept… și aștept… După două ore sun din nou și mi se spune „ambulanța încă nu a plecat”. Mă blochez. Efectiv nu știu dacă și cum să reacționez. E strigător și revoltător. Unde e de fapt și de ce se numește sistemul de urgență?”, a fost mesajul lui Aurelian Temișan.
„O să se termine vreodată bătaia asta de joc pe care o suportăm de atâția ani de zile”
La scurt timp după postarea vedetei, fanii au trimis zeci de mesaje. „Ferească Dumnezeu, nu se poate așa ceva! Când o să se termine sau oare o să se termine vreodată bătaia asta de joc pe care o suportăm de atâția ani de zile?”, a spus unul dintre internauți.
O fană a lui Temișan, a explicat, cu sufletul frânt, că a trecut prin aceeași situație, iar soțul a decedat: „Este revoltător! Am trecut și eu prin asta! Din nefericire, soțul meu nu a mai putut fi salvat, ambulanța ajungând după o oră..”. Un alt internaut a mărturisit că are Covid însă nu îndrăznește să sune la salvare.
„Sănătate multă! Urgență e să murim, nu să ne trateze sau să vină salvarea. Am Covid și sufăr în casă, nici nu îndrăznesc să sun”, a spus acesta. Fanii l-au asigurat pe Temișan că sunt cu sufletul alături de el și au urat însănătoșire grabnică persoanei cu probleme de sănătate.
A existat și o doamnă care locuiește în Marea Britanie și care a povestit că și acolo e dezastru cu ajutorul medical. „Poate o sa mi săriți in cap, dar la Uk este la fel, după ce te chestioneaza 10 min cu întrebări non sens la care trebuie sa răspunzi numai cu da sau nu, după ce în sfârșit spui despre ce e vb .Îți spun că ambulanta poate dura pana la depinde, 4,6 sau 10 ore până ajunge. Daca între timp situația se înrăutățește sa suni din nou cu același ritual, evident. E ridicol ce se întâmplă. Mie personal mi au dat programare pentru un Holter de măsurare a tensiunii in Ianuarie 2025…”.
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook