Simona Ionescu / Redactor Șef

Cum arăta Tarom pe vremea când era un lux. O divă a anilor 80 îi făcea reclamă

Cum arăta Tarom pe vremea când era un lux. O divă a anilor 80 îi făcea reclamă
A intrat în lumina reflectoarelor de la o vârstă fragedă, datorită frumuseții și carismei sale. Astăzi diva și-a amintit că prima ei reclamă a fost făcută pentru compania Tarom. O poveste care va rămâne pentru totdeauna în sufletul său.

A fost implicată în diverse proiecte publicitare, iar unul dintre acestea a fost o campanie pentru compania TAROM. A fost aleasă pentru a face reclamă imaginii companiei datorită eleganței și popularității sale în ascensiune. Și astăzi e tare mândră de asta!

Dana Săvuică, perfectă pentru imaginea TAROM

În anii ’80 și începutul anilor ’90, TAROM era la apogeul său, operând zboruri către destinații exotice precum New York, Beijing și Bangkok, cu o flotă modernă care includea avioane Boeing 707 și BAC 1-11.

Compania era renumită pentru serviciile sale de lux: mese gourmet cu caviar și șampanie, tacâmuri de argint și stewardese impecabile, toate contribuind la o experiență care rivaliza cu marile linii aeriene occidentale.

Publicitatea TAROM din acea perioadă punea accent pe rafinament și exclusivitate, iar o figură precum Dana Săvuică tânără, frumoasă și sofisticată, se potrivea perfect cu această imagine.

Figura Danei a fost o mișcare strategică pentru a atrage atenția publicului tânăr și a elitei vremii

Reclama cu Dana Săvuică a fost realizată în anii ’90. Fotografiile sau spoturile au înfățișat-o pe Dana Săvuică în uniforma stilată a stewardeselor TAROM ori ca o pasageră glamorous, savurând luxul unei călătorii transcontinentale.

„Era o perioadă în care TAROM voia să arate lumii că România poate oferi ceva de clasă,” nota un fost angajat al companiei într-un articol retrospectiv din Ziarul Financiar.

„O față ca a Danei Săvuică te făcea să visezi la acele destinații îndepărtate”

Cum arăta Tarom pe vremea când era un lux. O divă a anilor 80 îi făcea reclamă
Dana Săvuică a făcut reclamă la TAROM

Figura Danei, cu alura sa de star în devenire, a fost o mișcare strategică pentru a atrage atenția publicului tânăr și a elitei vremii.

„Pe atunci, să zbori cu TAROM era un privilegiu, iar o față ca a Danei Săvuică te făcea să visezi la acele destinații îndepărtate,” povestea un pasager.

„TAROM a apelat la manechinele Zinei Dumitrescu și așa am ajuns eu să fac parte din această experiență”

Recent, Dana Săvuică și-a amintit de acea perioadă frumoasă a vieții sale și le-a povestit prietenilor din online că reclama cu TAROM, de care e foarte mândră, a fost prima din viața sa.

„Știați că în anul 1991/92 am făcut parte din reclama @tarom.airways? Uitasem chiar și eu acest lucru până când un prieten mi-a spus: Ai zburat recent la First Class cu Tarom? Ha, ha ce compliment frumos! Adică nu m-am schimbat din 1992 până azi? Dar pe atunci eram roșcată și cu nasul meu original.

„Am zburat cu echipajele noastre de atâtea ori în jurul lumii, încă de la vârsta de 4 ani”

Dar, da, mi-am amintit că TAROM a apelat la manechinele Zinei Dumitrescu și așa am ajuns eu să fac parte din această experiență. Cred că a fost prima mea reclamă! Oricum, las aici imagini pescuite dintr-un album găsit pe Facebook.

Și nu pot decât să remarc că am zburat cu echipajele noastre de atâtea ori în jurul lumii, încă de la vârsta de 4 ani și am cea mai mare admirație pentru acesti oameni și pentru brandul nostru”, a spus Dana Săvuică.

Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Recomandarile noastre
Stiri parteneri