Simona Ionescu / Redactor Șef

Dana Săvuică, aventură cu rechini. Vedeta și-a găsit bărbatul perfect

Primul iepuraș din România trăiește o viață ca în Rai. E fericită, se plimbă prin lume, iar iubitul o adoră,

După ce a divorțat de Răzvan Stanciu, Dana Săvuică a găsit bărbatul perfect. Cum e viața blondei acum.

Dana Săvuică trăiește poate cea mai frumoasă poveste de dragoste. Vedeta e bucuroasă că are un asemenea bărbat lângă ea, dar preferă să-l arate cât mai puțin curioșilor. Pentru că meseria i-o permite, Dana se plimbă non stop prin lume, însă nu-și ia și iubitul cu ea, iar el o înțelege din toate punctele de vedere. Blonda abia ce s-a întors din Maldive, unde a avut o experiență de vis, și a avut și o mică aventură cu rechini.

„A fost foarte frumos. Am fost cu treabă ca de obicei, cu influenceri din Serbia, Bulgaria. Am promovat Maldive în extrasezon, dar a fost foarte frumos, soarele a fost sus pe cer, ne-am bronzat. O singură dată a plouat timp de 10 minute. (…) Am văzut și delfini și rechini, rechinul balenă, care-i foarte rar și singuratic.

Am făcut snorkeling, activități nautice, am mâncat homari, fructe de mare și fructe exotice. Am mers cu avionul pe trei insule. Au fost 10 zile, dar nu m-am odihnit deloc. Am filmat foarte mult, am dat informații prețioase”, a afirmat blonda pentru Click.

Vacanță cu iubitul

În iunie, aceasta s-a hotărât să aibă și o super vacanță alături de sora ei și iubitul care, „săracul, stă acasă, cu cățelul și cu pisica”: „Plec la Paris cu Carmen Negoiță. Vizităm Parisul și Valea Loarei, după care, pe 30 iunie, plec în Creta împreună cu sora mea, cu iubitul meu și cu alți prieteni de-ai noștri”.

„Mă lasă să fac ce vreau”

Dacă în trecut viața cu soțul nu a fost cum și-ar fi dorit, acum și-a găsit bărbatul perfect, care nu o deranjează și nu îi impune absolut nimic. “Nu, nu exiată! Nu este deloc! Asta apreciez foarte mult la el că mă lasă să fac ce vreau și știe că acest job pe care-l am, de influencer sau cum se zice acum content creator, digital creator, e foarte important pentru mine și nu vrea să-mi oprească zborul”, a declarat Dana.

Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.