David Popovici, o nouă performanță istorică. Campionul e primul român care primește acest rol

Noul statut al lui David Popovici scrie istorie. Campionul este primul român care primește acest rol menit să-i recompenseze performanța sportivă. La 20 de ani, David Popovici, multiplu campion olimpic, mondial și european la înot, a devenit primul român numit oficial ambasador al mărcii Porsche, sub titulatura de „Friend of the Brand”.
Informația a fost anunțată de producătorul german de automobile de lux.
„Porsche România anunță, cu mândrie, că multiplul campion olimpic, mondial și european la înot David Popovici a fost numit oficial Friend of the Brand. Acest parteneriat reflectă alinierea puternică dintre Popovici și valorile fundamentale ale Porsche: performanță, originalitate, autenticitate și carismă”, a transmis Porsche pe rețelele de socializare.
În imaginile care însoțesc anunțul Porsche România, sportivul apare conducând un autoturism Porsche Macan 4, al cărui preț de bază este de 89.077 de euro. El este deja posesorul unei mașini Porsche.
În ianuarie, anul acesta, David Popovici și-a achiziționat prima sa mașină. Este vorba de un Porsche 718 Spyder, decapotabil, care costă între 120.000 și 150.000 de euro, conform evaluărilor presei.
Decizia de a-și cheltui banii pe o astfel de mașină a provocat multe reacții negative din partea opiniei publice și a unor personalități din mediul economic și jurnalistic.
De exemplu, profesorul universitar Cristian Păun, de la Academia de Studii Economice din București, l-a criticat dur, susținând că alegerea făcută de Popovici este „extrem de păguboasă și inutilă”. Iar jurnalistul și comentatorul Cristian Tudor Popescu a declanșat o adevărată serie de reacții. Într-o postare intitulată „Un vis bicisnic”, CTP și-a exprimat dezamăgirea față de decizia campionului de a-și cumpăra un Porsche.
„Sunt uluit nu de mărimea sumei, ci de micimea marelui vis al lui David. (…) Îi doresc lui David Popovici să și conducă sănătos și fericit bolidul, chiar dacă a reușit să mi întunece oleacă raza de speranță ce mi a dăruit o”, a scris jurnalistul.
În aceeași perioadă, fostul jucător de tenis Ion Țiriac declara că David Popovici „reprezintă imaginea Porsche”, deși, la momentul respectiv, nu fusese lansat niciun anunț oficial și nu se cunoștea nimic despre existența unui parteneriat. Acesta, după cum s-a văzut, a fost anunțat abia acum.
Pe de altă parte, David Popovici a povestit cum a ajuns să își dorească un Porsche ca prima lui mașină.
„În apă totul este despre viteză, precizie și control, exact valorile pe care le regăsesc la Porsche, un brand care a transformat performanța în artă. În copilărie aveam postere cu diverse modele de 911 pe pereții din cameră, iar acum mă bucur că drumurile noastre se întâlnesc oficial. De data aceasta nu mai trebuie să privesc de la distanță, ci sunt gata să fac parte din poveste”, transmite David Popovici, conform comunicării oficiale Porsche România.
Brent Valmar, CEO-ul Porsche România, a dezvăluit că apropierea dintre brandul pe care îl reprezintă și celebrul sportiv nu este una nouă. De fapt, Porsche și David Popovici sunt „prieteni” de un deceniu.
„În urmă cu un deceniu, recunoscându-i potențialul extraordinar, i-am acordat o bursă care să-l sprijine în dezvoltarea sa. De atunci, i-am urmărit cu mândrie progresul remarcabil și am trăit bucuria victoriilor sale, la fel ca milioane de români. Nu pot decât să fiu recunoscător că un performer atât de puternic a ales Porsche, și că Porsche l-a ales pe el”, a menționat Brent Valmar, CEO-ul Porsche România.
Foto: Instagram
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook