Simona Ionescu / Redactor Șef

Exclusiv. Ce decizie a luat Mihaela Rădulescu în legătură cu vaccinul anti-COVID-19

Exclusiv. Ce decizie a luat Mihaela Rădulescu în legătură cu vaccinul anti-COVID-19
Având în vedere că vaccinarea anti-COVID-19 începe, încet, în toată lumea, și că, oficial, ia startul și în România pe 27 decembrie, inclusiv vedetele se poziționează pro sau contra. Unul  din cele mai neobișnuite puncte de vedere a fost transmis, luni, de Mihaela Rădulescu.

Încă de la izbucnirea pandemiei, vedeta de televiziune a pus umărul la popularizarea măsurilor necesare pentru protejarea sănătății oamenilor. Poate vă amintiți, că în perioada de lockdown distribuia deseori pe paginile sale de socializare mesaje privind necesitatea spălării dese a mâinilor și a păstrării regulilor de sănătate.

Ea a venit în România peste vară, pentru a filma show-ul Ferma difuzat la Pro TV, care s-a lucrat în condiții deosebite, participanții trebuit să fie testați pentru COVID-19 deseori și să nu părăsească locul de filmare. Tocmai de aceea diva a decis să locuiască pe durata filmării sezonului într-o rulotă pe platouri, refuzând cazarea la un hotel din apropiere.

Cum promovează Mihaela Rădulescu vaccinarea anti-COVID-19

La 51 de ani Mihaela Rădulescu arată mai bine ca oricând și dincolo de acest aspect dă dovadă de o sănătate de fier. Este foarte atentă la ceea ce mănâncă, pentru a fi mereu în cea mai bună formă. Zilele acestea, ea a luat o decizie în legătură cu vaccinarea împotriva bolii care a iscat o pandemie la nivel mondial. Mai mult decât atât, Mihaela Rădulescu a decis să  împărtășească fanilor săi ceea ce crede despre vaccinare.

Mihaela este urmărită pe Instagram de peste 518.000 de fani și este din această postură, un exemplu. Ea și-a aliniat vocea cu cei care promovează vaccinarea ca singură măsură sigură de eradicare a bolii provocată de noul coronavirus SARS Cov-2. Dar, așa cum o știm pe Mihaela Rădulescu, vedeta nu ține discursuri cu termeni medicali ci își afirmă crezul în stilu-i caracteristic.

Ea a ales să promoveze vaccinul produs de compania Pfizer, care va fi distribuit și în România, printr-un mesaj aparte, care face referire la viața intimă a bărbaților, cu mesaj clar țintit asupra capacității și rezultatelor excelente avute de companie.

Sursa foto: Instagram

Se strânge cercul în jurul prințului cu „bucurii” la minore. Ducele de York, legătură între Epstein și Brunel

Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Recomandarile noastre