Apariția familiei imperiale japoneze în fața publicului pe rețelele de socializare face parte dintr-un efort mare de a fi mai aproape de locuitori. În ultimele luni, familia imperială japoneză a înființat și un birou de relații cu presa și și-a actualizat site-ul web.
Se dorește întărirea relațiilor cu tinerii
Prin crearea unei prezențe online, palatul speră să își întărească legătura cu generațiile tinere, informându-le cu privire la evenimentele regale, potrivit TBS News. Contul a blocat utilizatorii să lase comentarii la postări. În cazul în care membrii publicului doresc să își împărtășească gândurile, trebuie să o facă prin intermediul unui forum de pe site-ul oficial.
Va avea cont în viitor și prințul Akishino și alți membri ai familiei
Este puțin probabil ca membrii familiei imperiale să facă ei înșiși postări directe. În schimb, vor comunica prin intermediul echipelor lor sociale și de presă. Potrivit TBS News, casa va lua în considerare, de asemenea, introducerea unui cont pentru prințul Akishino și alți membri ai familiei în viitor. Prima încărcare surprinde portretele împăratului Naruhito, ale împărătesei Masako și ale prințesei Aiko din ajunul Anului Nou.
Acestea sunt însoțite de legende care descriu pur și simplu evenimentul care are loc în imagini. De asemenea, fanii au mai văzut momente de la cea de-a 64-a aniversare a regelui și o expoziție de ecologie până la vizita de luna trecută a prințului moștenitor Al-Muhtadee Billah și a prințesei moștenitoare Sarah din Brunei Darussalam.
Fanii au crezut că e păcăleală de 1 aprilie
„IHA este pe Instagram! Am crezut că este o glumă de 1 aprilie!”, a scris un utilizator X ca reacție la lansare. „Când am auzit că IHA a creat un cont de Instagram, l-am verificat rapid. Dar bineînțeles că împăratul nu ar posta prânzul de azi sau ceva de genul acesta”, a spus altul. Unii utilizatori au glumit că a fost bine că familia regală a ales Instagram, mai „civilizat”, în locul X, fostul Twitter.
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook