Hainele din blănuri naturale devin istorie. Dra și linia vestimentară secundară, REDValentino. Grupul italian de lux Valentino a anunţat joi că nu va mai folosi blănuri naturale în colecţiile sale începând de anul viitor. Și că, din 2024, intenţionează să renunţe la linia sa secundară, pentru a se axa pe brandul său principal, informează Reuters.
Hainele din blănuri naturale devin istorie
Compania deţinută de grupul de investiţii Mayhoola, din Quatar, o ia pe urmele multor altor branduri care au renunţat deja la blănurile naturale în ultimii ani. Printre acestea amintim Prada, Versace, Gucci sau Armani. Deciziile au fost luate în contextul unei sensibilităţi crescute a clienţilor faţă de drepturile animalelor şi faţă de problemele de mediu.
Astfel, ultima colecţie Valentino care va include blănuri naturale va fi cea pentru sezonul toamnă-iarnă 2021-2022, a precizat compania italiană.
Venturini renunță la REDValentino
Linia secundară a brandului, cu piese accesibile publicului larg, va fi eliminată. Directorul executiv al casei Valentino, Jacopo Venturini, care s-a alăturat grupului italian anul trecut, când industria bunurilor de lux a fost grav afectată de pandemia de COVID-19, a decis totodată să nu mai realizeze colecţii REDValentino. „Concentrarea pe un brand unic va sprijini mai bine o creştere mai organică a casei de modă”, a precizat într-un comunicat Jacopo Venturini. În trecut, acesta a lucrat pentru Gucci.
Cine a fost Velentino Garavani
Valentino Garavani, cel care a dat numele cunoscutului brand s-a nascut pe 11 mai 1932 în regiunea Lombardia, din nordul Italiei. familia i-a încurajat de timpuriu gustul pentru modă. Marele designer povestea că mama sa îi comanda toate hainele la un croitor local. Chiar și pantofii erau „custom made”.
A frecventat doua dintre cele mai prestigioase institute ale perioadei: École des Beaux-Arts și Chambre Syndicale de la Couture Parisienne. În 1960 l-a întâlnit pe Giancarlo Giammetti, alături de care a înființat, la Roma, casa de modă Valetino. În 2008 , Giancarlo Giammetti a decis să încheie colaborarea cu brandul Valentino. Și a făcut-o zgomotos, mândru și opulent, specific italian, printr-o colecție alcatuită integral din rochii roșii, piesa iconică a designerului.
Valentino este considerat unul dintre cele mai importante și inovatoare branduri din lumea modei. Un simbol al haute couture-ului italian.
Sursa foto: Pinterest
Încă un bebeluș regal! Regina a dat vestea, cu puțin timp în urmă
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook