Pentru noua campanie, lui Lopez i se alătură mama ei, Guadalupe Rodriguez și cei doi copii ai ei, gemenii Max și Emme Muñiz, pentru un videoclip de epocă, care oferă o scurtă privire asupra modului în care familia intenționează să își petreacă viitoarele vacanțe acasă.
Cum arată sărbătorile pe timp de pandemie
În clip, Lopez poartă un pulover brodat cu „New York City”, tricotat, adortat cu pantaloni scurți din piele cu nuanțe de bej și noul model de geantă de umăr Beat. Atât Lopez, cât și fiica ei, Emme, își flutură părul natural creț pentru ședința foto de familie, în timp ce Emme este îmbrăcată într-o jachetă căptușită cu puf roz și blugi.
Fiul lui Lopez, Max, pare matur și este îmbrăcat într-o jachetă de piele luxoasă, în timp ce mama ei este elegantă și rafinată într-un top tricotat în nuanțe de crem.
Noua campanie de la Coach provine din nevoia de a îmbrățișa, bucuria și dragostea de familie din tumultuosul an 2020, care este oe cale să se încheie. Se transmite că sărbătoarea este o stare de spirit, indiferent unde sau cum se sărbătorește anul acesta. Lopez nu este singura celebritate care ajută la prezentarea celei mai noi colecții a mărcii. Michael B. Jordan, Kiko Mizuhara și Megan Thee Stallion apar, de asemenea, în campanie.
Selena Gomez vrea un iubit „amuzant”. Ce a povestit despre relația cu Justin Bieber
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook