Lorena Lupu, actrița din reclama cu „femeile independente” care fac videochat, ataca săptămâna aceasta producția iUmor. Vrea 5.000 de euro pentru „deranj”. Ea a dezvăluit pe pagina sa de Facebook cum, după doi ani de la ultima apariție, a fost ofertată să revină în celebra emisiune. „Tupeu” și-a intitulat actrița postarea și a distribuit un print screen cu cele discutate. Inclusiv suma cerută.
După mai multe prezențe în emisiunea iUmor, invitația din 2020 i-a pus capac Lorenei Lupu care a fost extrem de dezamăgită. Ea a apărut pe scenă fiind bărbat și femeie deopotrivă. Tot ce a atras însă a fost valuri de ură.
„Nu aveam nici un motiv să refuz. Până acum, avusesem colaborări ok cu Antena, și chiar la ediția trecută de iUmor, unde mă prezentasem cu o glumă cu adevărat grosolană, mai ales „pentru o femeie”, cea cu jucăriile, a fost ok. De data asta, am zis să ofer ceva mai elaborat şi mai complex. Am pornit de la piesa lui Serge Gainsbourg şi Jane Birkin, Je t’aime, moi non plus.
M-am împărţit în două, ea şi el, am scris versurile fiecărui partener şi am transformat-o într-o baladă de hookup contemporan, CF. Adică exact ce urăăăăăsc eu să primesc pe messenger. (…) Din secunda în care am intrat în scenă, toată lumea a început să urască. Crunt. Vedeţi versiunea Antenei. De cum apar, toţi au sentimente. (…)
Atunci, pe scenă, am înţeles. De fapt. De ce mă chemaseră. Am avut un val de hate vara trecută, de la tot internetul, pentru Femeile independente. A urmat un alt val de hate pentru Jet. Realmente, ăştia mă chemaseră să instige valul de hate cu numărul trei”, a dezvăluit Lorena Lupu pe blogul său.
Lorena Lupu atacă producția iUmor
Înainte de invitația din 2020 pentru iUmor, actrița apăruse într-o reclamă intens comentată la un studio de videochat, care promovează „femeile independente”. „Pune la îndoială prejudecățile și normalul”, se aude în textul reclamei. „Joacă-te cu fricile altora, stăpânește arta de a-ți controla viitorul. Dorește-ți mai mult”, continuă aceasta.
După reclama aceasta, actriței i-a fost afectată viața profesională, după cum mărturisește. „O individă apare un picuţ decoltată într-o reclamă la un job pe care şi cu ea, şi fără ea, îl practică deja sute de mii de românce de ambele sexe. Şi timp de doi ani, cariera ei primeşte o lovitură după alta, iar diverşi nemernici îi înscenează scandal după scandal.
E momentul să tragem nişte concluzii. Şi anume, legate de calitatea colaborării. Studioul m-a plătit prompt pentru reclame şi încă investeşte în promovarea clipului Jet pe YouTube, deşi acela e un proiect al meu. Antena a luat un moment lucrat de mine cu toată buna credinţă şi creativitatea şi l-a transformat într-o nouă tentativă de instigare la hate. În 2020, un studio de videochat îţi oferă un tratament mai profesionist şi mai civilizat decât o televiziune publică”, a mai replicat Lorena Lupu pe blogul său.
Sursa foto: Facebook, YouTube
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook