Simona Ionescu / Redactor Șef

Meghan Markle coace ceva nou. Se zvonește că va vinde cărți și marmeladă

Meghan Markle coace ceva nou. Se zvonește că va vinde cărți și marmeladă
Au trecut câteva zile de când numele brandului a fost dezvăluit printr-un videoclip în stil retro de 16 secunde. În imagini, se văd mâinile soției prințului Harry aranjând flori, apoi, într-un alt cadru, ducesa de Sussex apare amestecând o oală, în bucătărie.

Afaceristă adevărată, Meghan Markle coace ceva nou. Ea tocmai a lansat un nou brand, pe 14 martie, ocazie cu care teaserul a devenit viral. Deja profilul de Instagram al brandului are peste jumătate de milion de urmăritori.

Potrivit agențiilor de presă internaționale, brandul – American Riviera Orchard – este aparent numit după casa cuplului din California. Clipul de lansare se încheie cu imaginea unei femei într-o rochie de bal stând la capătul unei colonade lungi.

Meghan Markle și-a lansat noul brand pe 14 martie (Sursa: Instagram)

Pagina oficială de Instagram a American Riviera Orchard, dezvăluie nouă imagini mărite care, atunci când sunt puse împreună, alcătuiesc logo-ul. În plus, în descrierea contului este menționat că aparține lui Meghan, ducesa de Sussex. Și că e înființat în 2024. American Riviera Orchard are un logo de culoare aurie care menționează „Montecito”, numele orașului exclusivist în care locuiesc Ducele și Ducesa de Sussex și copiii lor. Este aproape de Santa Barbara, care este, de asemenea, menționată ca „Riviera Americană”.

Meghan Markle coace ceva nou. De-a dreptul

Până acum nu s-a anunțat concret ce anume va vinde marca lui Meghan Markle. Cu toate acestea, conform BBC, marca intenționează să vândă cărți de bucate și bunuri de uz casnic, cum ar fi decantoare și textile de bucătărie, precum și alimente, inclusiv marmeladă și jeleuri. De altfel s-a speculat că plasarea anumitor articole în videoclipul teaser ar putea face parte, de asemenea, din noua linie de produse ce vor fi scoase la vânzare în lunile următoare. În bucătăria din spatele lui Meghan putem vedea boluri elegante și un decantor de sticlă.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Lindsey White (@theformermstig)

Pe lângă faptul că în numai după zile de la lansare, pagina oficială de Instagram a American Riviera Orchard a adunat peste 500.000 de urmăritori, marca are, de asemenea, un site oficial, unde oamenii își pot introduce adresa de e-mail pentru a se alătura unei liste de așteptare, fără a se oferi mai multe informații sau detalii.

Ducii de Sussex au trecut prin rebranding anul acesta

Trebuie remarcat faptul că prințul Harry și Meghan Markle au renunțat la îndatoririle regale în 2020 și s-au mutat în California. De atunci, nicio postare nu a mai fost distribuită pe contul lor oficial de Instagram, Sussex Royal. În ultimii ani, cei doi au demarat însă o varietate de proiecte media. Cuplul a fost văzut ultima dată în serialul documentar Netflix – Harry & Meghan. Anul trecut, în ianuarie, prințul Harry și-a lansat și memoriile, în volumul Spare.

În afară de serialul animat al lui Meghan Markle de pe Netflix, cuplul a avut, de asemenea, un contract de podcast exclusiv Spotify, care s-a încheiat anul trecut după o singură emisiune. În urmă cu exact o lună, cuplul Harry – Meghan s-a rebranduit. A fost lansat un site web este operat de „Biroul Ducelui  și Ducesei de Sussex”, care este un „ghișeu unic” pentru toate activitățile lor.

Imediat după rebranding, și cu ochii presei ațintiți asupra sa, Ducesa de Sussex a anunțat un nou proiect: că a început să colaboreze cu rețeaua de podcasturi Lemonada Media, unde va dezvolta și găzdui o serie de emisiuni. Lemonada va distribui, de asemenea, primul sezon din Archetypes, podcastul pe care l-a făcut Meghan Markle inițial cu Spotify.

Sursa foto: Instagram

Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Recomandarile noastre