Oana Roman, îngrozită de acest trend: „Vă rog, vă implor, nu vă mai postați în…”
Îngrozită și oripilată de acest trend, care nu e chiar nou, Oana Roman a decis să ia atitudine. Este sătulă de fotografiile cu care este inundat mediul online, în care se face paradă de o anumită piesă vestimentară. Nu ține de modă, ci de utilitate, dar expunerea nu este adecvată. Este vorba despre șosete. Deranjată de sumedenia de imagini cu familii dichisite de sărbători, care pozează în șosete și ținute de sărbătoare, fiica fostului premier a luat atitudine.
Oana Roman reacționează în stilul său caracteristic. Ea ține, până la urmă, o lecție de stil. Chestiunea a mai fost abordată în trecut, inclusiv de Dana Budeanu. Oana este conștientă că mulți îi vor comenta spusele, dar își asumă acest lucru, sperând să poată schimba ceva în apucăturile oamenilor.
„Știu că este un subiect pentru care primesc mereu foarte mult hate, dar nu mă interesează. Știu că eu am avut norocul să mă nasc într-o familie de oameni educați, multe generații în spate. Bunicii mei au fost ambasadori, am crescut într-un anumit mediu. Din acest punct de vedere am fost privilegiată, dar nu cu bani, ci cu educație și valori. Dar vă rog eu, din tot sufletul meu, vă implor, nu vă mai postați în șosete.
Bă, cine stă în șosete? De ce să stai în șosete în casă? De ce? Voi stați în șosete. De ce? De ce în șosete? Adică se adună familia frumoasă așa și fac ei o poză, mulți oameni îmbrăcați frumos, în șosete și în ciorapi. Măcar puneți niște papuci, vă rog din tot sufletul, frate, nu vă mai pozați în șosete. Sau luați-vă pantofi, spălați-vă talpa și faceți poze încălțați, vă rog, din suflet”, a izbucnit Oana Roman.
Foto: Instagram
Vrei să critici sau să lauzi ceva? Atunci nu ezita să ne scrii în Comentarii! Exprimă opinia într-un limbaj civilizat!
Face parte din echipa Rețete și vedete încă de la lansarea publicației, în 2020, aducând cu ea o experiență de peste 20 de ani în presa scrisă, la Evenimentul Zilei, dar și în agenții de presă internaționale (Agence France Presse și Associated Press) și radio (Radio 21). De asemenea, activează cu succes și în domeniul relațiilor publice, îmbrățișând proiecte de PR cultural și de business. Este, de mulți ani, PR-ul Teatrului Național „Mihai Eminescu” din Timișoara și co-fondator la o publicație unică în peisajul media național, dedicată celor mici și părinților lor, Știri pentru copii.
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook