Nu degeaba se spune că „roata se învârte” și că ajungi să primești ce faci. Cumva, Oana Zăvoranu a ajuns ea însăși la mașina de cusut, după ce a râs de „croitoresele” din showbiz. Le-a bălăcărit serios pe influencerițele românce, iar unele au dat-o în judecată. Oana Roman a câștigat procesul intentat Oanei Zăvoranu, după care, anul trecut, a anunțat un altul, împotriva Vicăi Blochina.
După ce a făcut mai multe episoade de pamflet pe canalul eu YouTube, dar și în postările de pe rețelele scoale în care le lua în balon pe „croitoresele” din showbiz, influencerițe sau vedete care au propriile linii vestimentare, fosta soție a lui Pepe a ajuns și ea acolo.
Oana Zăvoranu e pe urmele Biancăi Drăgușanu și ale Adelinei Pestrițu, ca să dăm numai două exemple. Dar de afacerea lansată cu surle și trâmbițe luna aceasta, Oana Zăvoranu se pare că nu e chiar mulțumită. Vânzările nu au dat-o pe spate, așa că face „reduceri de primăvară”.
Ce spune Oana Zăvoranu despre colecția sa de haine
„Această călătorie a început din dragoste pentru moda și din fascinația mea pentru frumusețe și rafinament. Ceea ce veți găsi aici nu este doar o colecție de haine, ci o expresie autentica a personalității mele, într-un mod îndrăzneț și ieșit din tipare. (…) Hainele de la Oana Zăvoranu First Collection sunt mai mult decât simple materiale croite; ele sunt o declarație de stil, curaj si rafinament”, aflăm de pe magazinul online de haine al vedetei. Aceasta oferă trei stiluri diferite pentru femeile dornice să iasă în evidență.
La mașina de cusut, după ce a râs de „croitoresele” din showbiz
La începutul lunii, Querida a anunțat în live-uri pe TikTok și Instagram că a dat drumul afacerii online cu haine. Cei 5.000 de oameni care au intrat pe site, curioși să vadă ce marfă conține www.oanazavoranu.com, au reușit să blocheze magazinul online preț de câteva ore. Oana Zăvoranu era atunci extrem de încântată de ecourile noii ei colecții de haine, Oana Zăvoranu – First Collection.
Ea le-a spus fanilor că hainele nu sunt aduse din China, cu etichete lipite, așa cum se procedează de obicei, ci sunt făcute de echipa cu care colaborează în acest sens. Conform paginii web, Oana Zăvoranu cere 170 de lei pe o helancă, peste 700 de lei pe o rochie elegantă și peste 600 pentru unele pline de decupaje. Mai vinde și salopete cu etichete cusute la vedere sau jeans de inspirație cargo, cu model prespălat.
Deși în ultimele zile a promovat intens afacerea, se pare că vânzările nu s-au încadrat în targetul pe care vedeta și l-a propus. Ca atare, la nici o lună de la lansarea afacerii, ea a apelat la o manevră de business pe care o face orice antreprenor care e conștient că lucrurile nu merg chiar conform graficului. Mai precis, Oana Zăvoranu a lansat o mare campanie de reduceri. Hainele ei se vând acum cu până la 30% discount.
Sursa foto: Instagram
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook