O fată în vârstă de 15 ani din Dharavi, Mumbai, pe nume Maleesha Kharwa, a ajuns pe prima pagină a ziarelor din India pentru că a devenit imaginea unui brand de lux de îngrijire a pielii, Forest Essentials. „Prințesa din mahala” a fost descoperită în 2020 și strălucește în lumea modei. Călătoria lui Maleesha este o sursă de inspirație pentru copiii defavorizați și pentru visele lor.
Triumful a început cu o colaborare cu un faimos brand de lux
Robert Hoffman a zărit-o pe străzile din Bandra în timp ce își filma videoclipul și, după ce a fost inspirat de povestea „prințesei din mahala”, a ajuns să o susțină pe tot parcursul carierei. Maleesha a jucat într-un scurtmetraj, a fost imaginea copertei unei reviste și a mai făcut câteva proiecte de modelling în cariera sa.
Maleesha Kharwa și-a transformat visele în realitate, nu doar pentru ea, ci și pentru întreaga ei familie. Triumful a început cu o colaborare cu faimosul brand de lux, Forest Essentials, și când a devenit imaginea campaniei lor „Yuvati”.
Visează să aibă bani mulți și să dea familiei
Maleesha împărtășește deseori cu cei care o urmăresc prin Instagram o frântură din minunata sa poveste, folosind #theprincessfromtheslum la fiecare postare. Ea aspiră să devină un supermodel de succes, să aibă bani să-și hrănească familia și să împărtășească cu aceștia bucuria de a avea succes.
Provenind dintr-o mahala din Mumbai, Maleesha, în vârstă de 15 ani, locuiește cu părinții, unchiul, bunicii și fratele ei, și a devenit în scurt timp un simbol al tineretului. Cu toate acestea, crede cu tărie în valoarea educației și plănuiește să-și obțină calificările.
Călătoria spre feminitate
„Yuvati” este un cuvânt indian care înseamnă femei tinere. Cei de la „Forest Essentials” au depășit granițele tradiționale prin împuternicirea tinerilor defavorizați, ajutându-i și transformându-le visele în realități. Selecția „Yuvati Selection from the forest essentials” este lansată pentru a sărbători călătoria ei spre feminitate, întruchipând frumusețea, inocența, rezistența și aspirațiile.
„Misiunea noastră este de a cultiva potențialul minților tinere, de a spulbera barierele sociale și de a promova o lume în care fiecare vis contează. Povestea lui Maleesha este un memento frumos că visele chiar devin realitate. Să crezi în visele unei tinere fete și să vezi cum i se luminează chipul alături de ea în campanie nu este doar înălțător, ci și satisfăcător pentru suflet”, susțin cei de la Forest Essentials.
„Îmi doresc să cumpăr o casă pentru familia mea, cu o baie mare”
Maleesha spune că fetele din întreaga lume trebuie să creadă în visele lor, convinse fiind că în cele din urmă vor deveni realitate. „Când stau singură în casa mea și mă gândesc la cum s-a schimbat viața mea, mă simt fericită și emoționată. Asta nu e tot, sunt o visătoare care simte că toate visele mele se vor împlini și asta îmi aduce un zâmbet pe față.
Îmi doresc să cumpăr o casă pentru familia mea, cu o baie frumoasă și voi reuși într-o zi. Oamenii spun că trăiesc într-o mahala, dar îmi iubesc viața. Nu doar atât, dar, trebuie să fim mereu buni cu toată lumea și să ajutăm oamenii. Vreau să ajut oamenii pentru că și ei au vise și visele mele se împlinesc, așa că vreau să ajut și visele lor să se împlinească”, a mărturisit frumoasa domnișoară.
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook