Simona Ionescu / Redactor Șef

Premieră. O firmă din Germania își face publicitate cu produsul său utilizat în jaful de la Luvru

Premieră. O firmă din Germania își face publicitate cu produsul său utilizat în jaful de la Luvru
Bijuteriile Coroanei au o ”valoare inestimabilă”, au anunțat autoritățile, imediat după jaful de la Muzeul Luvru. Apoi s-a anunțat că valoarea lor este de 88 de milioane de euro. Ancheta a scos la iveală că jaful s-a produs cu ajutorul unei scări rulante, fabricate în Germania.

Conducerea Muzeului Luvru a motivat pătrunderea în incintă cu ajutorul unei scări înclinate pe care rula un cărucior prin faptul că nu existau camera de luat vederi pe acea aripă a muzeului.

O companie din Germania a transformat acest lucru într-o lovitură publicitară, promovată pe Instagram și Facebook, a relatat publicația engleză The Guardian.

„Când trebuie să te miști repede, liftul Bocker Agio vă transportă comorile cu o greutate de până la 400 kg la o viteză de 42 metri/minut – silențios ca o șoaptă” este noul slogan publicitar ironic folosit de firma Böcker, cu sediul în orașul Werne, lângă Dortmund. Campania germanilor a fost lansată la o zi după jaful de la Luvru care a uimit mapamondul.

În postările de pe rețelele socializare a apărut o imagine a liftului de mobilă Agilo, devenit faimos în întreaga lume, lift pe care hoții l-au folosit pentru a pătrunde în muzeu printr-o fereastră și a fura bijuteriile coroanei franceze. Jaful s-a petrecut în 7 minute.

Reacții ale cititorilor

Un utilizator de Facebook a scris că „divizia de marketing a lui Böcker merită o mărire de salariu”.

Un altul s-a arătat profund nemulțumit și a amendat comentariile ironice. El a numit campania de promovare „lipsită de gust”, adăugând: „Francezii sunt uimiți și întristați, în timp ce o companie germană își bate joc de ei și folosește jaful ca publicitate. Umor negru…”

Reacția companiei care vinde liftul folosit la jaf

Șefa de marketing a companiei, Julia Scharwatz, a declarat că ea și soțul său, directorul executiv al firmei de familie ajunsă la a treia generație, Alexander Böcker, citeau împreună știrile online duminică, atunci când au fost „șocați” să vadă fotografia de după jaful de la muzeul Luvru, în care apărea unul dintre ascensoarele lor, scrie The Guardian.

Scharwatz a declarat că firma a vândut în 2020 ascensorul mobil de marfă unei companii din regiunea pariziană, care îl închiriază clienților. Iar hoții l-au furat de la aceasta. Proprietarii au anunțat furtul la poliție săptămâna trecută.

„Ne-a devenit clar, Doamne Dumnezeule, e un act reprobabil și au folosit dispozitivul nostru pentru a face asta”, a spus ea. „Dar după ce a devenit evident că nimeni nu a fost rănit, am început să facem câteva glume și să ne punem mintea la lucru pentru sloganuri care ni s-au părut amuzante.”

Ea a spus că după știrile de seară „o mulțime de oameni” – personalul, parteneri de afaceri, clienți – i-au contactat, așa că s-au gândit: „Uau, trebuie să facem ceva în privința asta.”

Apoi, luni dimineață, campania a luat naștere și a fost distribuită în mediul oline.

 

Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Recomandarile noastre
Stiri parteneri

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *