Simona Ionescu / Redactor Șef

„Regina sprâncenelor” Anastasia Soare, alături de românca ce-i calcă pe urme și are Beverly Hills la picioare

„Regina sprâncenelor” Anastasia Soare, alături de românca ce-i calcă pe urme și are Beverly Hills la picioare
Când ne gândeam la români  celebri în America, prima pe listă e regina sprâncenelor, Anastasia soare, o arhitectă din Constanța care a cucerit industria beauty, a devenit prima româncă miliardară (conform topului Forbes). Nu e singura celebritate în rândul vedetelor internaționale.

Seara trecută, „regina sprâncenelor” Anastasia Soare a fost invitată alături de românca ce-i calcă pe urme și are Beverly Hills la picioare, Amina Muaddi. Româncă pe jumătate, aceasta e deja celebră în rândul celor mai mari vedete de peste Ocean, care se înghesuie să își comande cele mai noi apariții din colecțiile ei.

Amina Muaddi are vârsta de 35 de ani și este celebră în toată lumea pentru creațiile sale în materie de pantofi

 Amina Muaddi este designer de pantofi. Ea și-a lansat brandul care îi poartă numele în urmă cu cinci ani. „Semnătura” ei este tocul piramidal. La finele anului 2022, românca și-a adjudecat „Oscarul pantofilor”. Ea și-a adjudecat titlul de creatorul anului la Premiile FNAA 2022 (FN Achievement Award) – Oscarurile încălțămintei. În luna februarie a acestui an, tânăra creatoare româncă și-a pus încă un premiu în palmares, premiul Neiman Marcus pentru inovația și impactul în modă.

Anastasia Soare, alături de o altă româncă celebră printre vedete

Muaddi și-a lansat brandul omonim în 2018 și a devenit rapid celebră. De atunci, ea și-a câștigat reputația de a crea cei mai râvniți pantofi statement. Designerul româno-iordanian o numără pe Rihanna ca fiind una dintre primele sale cliente celebre, iar acum a devenit un go-to pentru alte icoane ale modei, precum Bella și Gigi Hadid și chiar Lady Gaga.

Tocul piramidal reprezintă „semnătura” pantofilor creați de Amina Muaddi

La acordarea premiului, românca a fost lăudată pentru faptul că este rar în industria modei ca un brand tânăr să aibă un succes atât rapid, dar și pentru estetica sa distinctivă și pentru simțul afacerilor.

Zilele acestea, în Los Angeles, Amina Muaddi a lansat o colecție exclusivă pentru Neiman Marcus Group, Inc., retailerul american de lux integrat cu sediul în Dallas, Texas, care deține Neiman Marcus, Bergdorf Goodman, Horchow și Last Call. Aflată pentru prima dată în Los Angeles, Amina Muaddi a fost sărbătorita Neiman Marcus, care a organizat, în cinstea ei, o cină festivă exclusivistă la care au fost invitate toate vedetele. Nu a lipsit de pe lista invitaților cealaltă celebră româmncă, miliardara Anastasia Soare, care a fost foarte atentă să își promoveze conaționala pe rețelele sociale.

Cine este Amina Muaddi

Născută în România în 1987 dintr-un tată iordanian și o mamă româncă, Amina și-a petrecut copilăria între țările de origine ale părinților săi. Apoi s-a îndrăgostit de Italia, pe care o vizita vara, la o mătușă. „Am început să simt un interes puternic pentru modă și pentru buticurile în care puteai găsi creațiile celor mai buni designeri. În acel moment am intrat brusc în contact cu o viziune estetică complet nouă”, a declarat designerul pentru Vogue.

În Italia, Amina și-a descoperit pasiunea pentru modă. Și a decis să o cultive,  înscriindu-se la Institutul European de Design din Milano. Tot în orașul Milano, a început să lucreze ca asistent de modă pentru L’Uomo Vogue. Apoi a zburat la New York pentru a lucra în redacția GQ USA.

Românca este celebră în lumea modei și a ajuns să încalțe mari vedete din showbiz-ul internațional

Dorința de a-și înființa propriul brand a adus-o înapoi în Italia. Între Milano și Riviera del Brenta, a învățat „arta de a face pantofi cu cei mai buni meșteri”. A început să lucreze ca și consultant la Alexandre Vauthier. Apoi și-a înființat   primul brand, Oscar Tiye, specializat în pantofi de lux, împreună cu Irina Curutz, în 2013. Proiectul a convins instantaneu. Dar Amina Muaddi voia să trăiască pe viu „visul”. În 2018 a lansat născut compania care îi poartă numele.

Iar marca ei de stil e tocul piramidal, un design recognoscibil, arhitectural. Și, în ultima vreme, tot mai copiat de mărcile mainstream. A adăugat pvc-ultransparent și catarame  acoperite cu cristale. „Un toc cu o structură particulară, cu corpul unui toc stiletto care se termină ca un toc cu bobină exagerat: o disproporție care creează un rezultat echilibrat”, spune Amina Muaddi despre elementul care dă identitate pantofilor ei, conform Elle.com.

Sursa foto: Instagram

Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Recomandarile noastre