Starul pop își propune să demonstreze că frumusețea este cu adevărat profundă, apelând la o linie de produse cosmetice care susține sănătatea mintală.
Cântăreața și-a lansat noua linie de machiaj, Rare Beauty. Ea va dona 1% din totalul vânzărilor către resurse de sănătate mintală.
100 de milioane de dolari pentru combaterea depresiei
Cântăreața în vârstă de 28 de ani, care a vorbit cu sinceritate despre propriile lupte cu anxietatea și depresia din trecut, intenționează să strângă 100 de milioane de dolari pentru a aduce servicii de sănătate mintală comunităților defavorizate în următorii 10 ani.
„Rare Beauty se concentrează pe a ajuta oamenii să se simtă mai conectați între ei și mai puțin singuri în lume. Va avea un impact direct asupra multor vieți și va face o diferență în lume. Sunt mândră de munca pe care am început să o facem cu partenerii noștri pentru a oferi aceste servicii oricui are nevoie de sprijin”, a spus Selena Gomez într-o declarație despre compania sa.
Fosta vedetă a Disney Channel spune că mentalitatea vedetelor a afectat bunăstarea ei de-a lungul anilor și a recunoscut că a luat pauze și a ieșit din lumina reflectoarelor ajutându-o să găsească mai mult echilibru.
„Nu este atât de sănătos să fiu în lumina reflectoarelor tot timpul, pentru că am observat că m-am cam deprimat uitându-mă la acești oameni care arată frumos și uimitor și doar m-ar descuraja foarte mult, așa că eu cred că a face pauze este chiar important”, a spus ea în podcast-ul Dream It Real al lui Coache, anul trecut.
Exemplu bun de la Rihanna: femeile sunt frumoase indiferent de nuanța pielii lor
Selena Gomez este una dintre celebritatățile care răspunde nevoii continue de incluziune în industria cosmetică, oferind 48 de nuanțe de fond de ten și anticearcan lichid în linia ei Rare Beauty, împreună cu rujuri și farduri de ochi.
Rihanna a lansat în 2017 o linie de machiaj inclusivă, Fenty Beauty. Aceasta conține 40 de nuanțe de fond de ten. Cântăreața a câștigat, de asemenea, laude pentru includerea mai multor nuanțe care se potrivesc cu zeci de tonuri de piele diferite, trimițând un mesaj clar industriei de cosmetice pentru a începe să satisfacă frumusețea tuturor tonurilor, nu doar iterații ale acelorași nuanțe.
Industria de beauty grav afectată de pandemie
A fost un an dificil pentru industria internațională de frumusețe, care, în ansamblu, a primit o lovitură în timpul pandemiei coronavirusului, mai mulți oameni rămânând acasă și folosind măști de protecție, eliminând o parte din nevoia de machiaj.
Se presupune că industria ar trebui să piardă până la 30 la sută din venituri anul acesta, iar în SUA, scăderea ar putea ajunge până la 35% dacă răspândirea COVID-19 continuă să se înrăutățească, potrivit datelor consultanței de management McKinsey & Company din luna iunie.
Linia Gomez’s Rare Beauty va fi vândută în magazinele Sephora din Statele Unite ale Americii, Canada și Mexic.
Pandemia a scumpit creșele private
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook