Povestea lui HoYeon Jung, protagonista din Squid Game e de neimaginat. Din lumea modei a ajuns în primul ei film pe Netflix, cu un succes uriaș. După succesul răsunător la televizor, vedeta tocmai a devenit (și) ambasador global al Louis Vuitton.
HoYeon Jung are 27 de ani, este coreeană și este noua vedetă principală a Squid Game, serialul TV de pe Netflix care a creat o isterie generală în toată lumea. Nu numai acțiunea e controversată, dar inclusiv rețetele felurilor de mâncare din film sunt căutate pentru a fi preparate.
Din lumea modei la Netflix, cu un succes uriaș
Pentru debutul ei în lumea cinematografiei, HoYeon Jung se aștepta la orice, cu excepția unui succes internațional. În plus, având ca exemplu creșterea vânzărilor la pantofii Vans (purtați de actriță) după debutul seriei, HoYeon Jung a fost alesă recent ca noul Ambasador global al casei de modă Louis Vuitton.
Povestea lui HoYeon Jung, protagonista din Squid Gasme
Înainte de a debuta ca actriță, HoYeon Jung era deja un model la mare căutare de marci de top. Să o cunoaștem mai bine. Originală din Myeonmok-dong, o suburbie a Seoulului, HoYeon Jung a pus piciorul în industria modei când era doar o adolescentă.
De fapt, după cum scrie Vogue.com, în adolescență a lucrat independent pentru Săptămâna Modei din Seul, reușind chiar să participe la castingul de modele fără ca agențiile să acționeze ca intermediari. În plus, în Coreea e cunoscută pentru că s-a calificat pe locul al doilea la concursul Next Top Model. Dar și pentru că a apărut pe coperta Vogue din țara sa natală. Nu se termină totul aici.
Așa cum specifică wwd.com, actrița – model a absolvit și Universitatea Femeilor Dongduk din Seul, unde a început un curs de studiu specific pentru a deveni model. Anul 2020 a fost punctul de cotitură, deoarece HoYeon Jung a semnat un contract cu Saram Entertainment. Nu ca model, ci ca actriță.
„Ceva în mine se schimbase când călătoream singură cu avioanele și petreceam noaptea în hoteluri – a spus HoYeon Jung într-un interviu acordat Vogue.com. Mi-am petrecut majoritatea zilelor vizionând filme. Ulterior, am început să reflectez din ce în ce mai mult despre rolul meu în lume. Cine am fost? Ce înseamnă a fi om? Nevoia de a răspunde la aceste întrebări m-a condus la actorie”.
Ce spune vedeta din Squid Game
Surprinzător e și faptul că Squid Game a fost prima audiție a lui HoYeon Jung. „Am fost fericită că am obținut rolul și că am putut interpreta ca actriță. Astăzi sunt încă încordată cu ideea de a întâlni un public pe ecran. Nu mi-am imaginat niciodată că serialul TV va deveni un succes global”, a mai spus tânăra.
Afinitatea pe care o simte față de personajul ei este, de asemenea, foarte puternică. Ea o interpretează pe concurenta Sae-Byeok care – la fel ca toți ceilalți participanți – este de acord să-și riște viața într-un joc mortal care va da câștigătorului final pentru un premiu de 33 de milioane de euro. „Aspectul meu preferat din Sae-Byeok este spiritul cu care este gata să-și sacrifice viața pentru familia ei, precum și acea energie care o face o persoană puternică, cu o viață semnificativă”, explică HoYeon, conform Elle.com.
Ambasador Luis Vuitton
HoYeon Jung a defilat încă din 2016 pentru Louis Vuitton. Ulterior a prezentat și pentru Marc Jacobs, Fendi, Rag & Bone, Alberta Ferretti , Max Mara, Schiaparelli, Chanel, Miu Miu, Emilio Pucci, Prabal Gurung și Lanvin. Nu mai puțin importante au fost campaniile publicitare pentru Sephora, Chanel, Hermès și – din nou – Louis Vuitton.
Departe de a ascunde succesul cinematografic al Squid Game, faima ei în lumea modei trece acum și printr-o altă etapă importantă: casa de modă Louis Vuitton a ales-o ca ambasador global.
„M-am îndrăgostit imediat de talentul și personalitatea fantastică a lui HoYeon Jung – a explicat săptămâna trecută Nicolas Ghesquière, directorul creativ al Louis Vuitton. Abia aștept să încep acest nou capitol în călătoria pe care am început-o împreună acum câțiva ani”.
Între timp, profilul Instagram al lui HoYeon Jung a asistat, de asemenea, la o creștere năucitoare, „sărind” de la 400.000 la aproape 20 de milioane de fani. Pe scurt, reține-ți-i numele și chipul. Ceva sugerează că acesta este doar începutul ascensiunii sale către succes.
Sursa foto: Instagram
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook