Gigi Hadid a pornit serios pe urmele lui Brad Pitt, lansând propria linie de haine, confortabile plăcută și moi, din cașmir. Așa cum relata am zilele trecute celebrul actor de la Hollywood și-a lansat și el propriul brand de haine, realizate în exclusivitate din cașmir și al căror esență e fix comoditatea și plăcerea atingerii.
Vogue a discutat în exclusivitate cu supermodelul despre dragostea sa pentru cașmir, despre inspirația din spatele mărcii sale de modă de debut și despre convingerea sa fermă că hainele ar trebui să trăiască o viață mult după a ta.
Gigi Hadid, nostalgica
În dulapul lui Gigi Hadid există o pereche de Louboutin care sunt atât de vechi încât abia îți poți da seama că sunt pantofi, cu atât mai puțin Louboutin, scrie Vogue. „Au fost primii pantofi cu toc pe care mi i-am cumpărat. I-am purtat atât de mulți ani, încât nu mai au în totalitate talpă roșie. Tocul stiletto este practic un șurub”, a declarat modelul penttu revista menționată. Nu renunță la ei, din nostalgie.
Plină de nostalgie și sensibilitate, așa se prezintă și hainele pe care acum le lansează Gigi Hadid. Într-o industrie tăioasă și rapidă, în vârstă de 27 de ani a reușit nu doar să se mențină pe linia de plutire a ciclului modei, ci să îl domine. Hadid nu a pierdut niciodată din vedere bucuria și romantismul modei. Astfel, era inevitabil ca Hadid, o IT-girl, să își creeze propriul brand. Hadid mărturisește, totuși, pentru sursa citată, că inițial a fost refractară la această idee.
Cum a ajuns Gigi Hadid să își dorească propriul brand de haine
„De-a lungul anilor, mi-am udat picioarele într-o mulțime de tipuri diferite de design, de la colaborări în domeniul vestimentar și accesorii la machiaj și ochelari de soare. Am avut ocazia să învăț de la atât de multe branduri și de la oameni extraordinari; am avut, de asemenea, oportunități de a începe propria linie. Dar nu am vrut niciodată să mă grăbesc. Am vrut să aștept până când îmi venea ceva ce simțeam că nu este o pierdere să scot la vânzare. Ceva care am crezut că ar putea fi folosit, iubit și necesar”.
Brandul pe care l-a lansat acum, Guest in Residence s-a dovedit a fi acel ceva. „Am vrut doar să fac un produs care să îi facă pe oameni să se simtă bine, spune Gigi Hadid , pe care să îl poată da mai departe și să facă pe cineva drag să se simtă confortabil. Am vrut să mă bazez pe ideea unei persoane care se simte acasă în interiorul ei; care apare în fiecare loc și moment și aterizează în fiecare oraș cu un sentiment de uimire, dar mai ales de siguranță”.
Filosofia Hadid: „Suntem oaspeți ai hainelor”
De aici și conceptul: Guest in Residence. „Suntem oaspeți ai hainelor pe care le purtăm. Dacă avem grijă de ele, sperăm că vor avea o viață după noi. Suntem oaspeți și rezidenți ai corpului nostru, iar casa noastră este planeta pe care trăim”. Longevitatea și identitatea sunt esențiale pentru a te îmbrăca; în acest sens, Hadid este categorică. Moda nu se referă doar la hainele pe care le porți, ci și la amintirile pe care ți le faci în ele.
Gândurile legate de hainele sentimentale au tras-o în direcția cașmirului, o țesătură pe care o iubea încă din adolescență. „Când m-am mutat prima dată la New York, a fost o iarnă foarte intensă, își amintește Gigi Hadid . Mama mi-a trimis un pulover și tatăl meu mi-a dat o eșarfă, ambele din cașmir, și au fost piese pe care le-am purtat foarte mult. A fost special să am ceva care se simțea ca o moștenire – ceva de care mă simțeam responsabilă să am grijă.
Așa că, într-o zi, când am fost la Milano pentru spectacole, am decis că voi merge la câteva mărci diferite de cașmir și voi învăța tot ce pot”. Prețul a fost prima întrebare la care Hadid s-a gândit: „Nu înțelegeam de ce unele locuri puteau să spună că un model este 100% cașmir și să ceară 90 de dolari pentru un pulover, în timp ce altele puteau spune același lucru și cereau mii de dolari”.
Brand conturat în pandemie
A urmat o aventură de trei ani. Pandemia globală a apărut la începutul anului 2020, Hadid a născut-o pe fiica ei Khai mai târziu în septembrie același an și, în tot acest timp, a cercetat cașmirul, căzând din ce în ce mai adânc în vizuina de iepure a lungimilor fibrelor și a tehnicilor de tricotat, gândindu-se la toate modurile în care ar putea face din această țesătură un lux de zi cu zi, în loc de unul exclusivist.
„Am avut mult timp în carantină pentru a mă gândi la care va fi nișa mea, spune Hadid. Și am decis că vreau să fac cașmir accesibil, la prețuri accesibile. Cașmirul este un tip de material care te poate duce de la un moment personal, liniștit, la o cină frumoasă cu prietenii.
Poți călători cu același pulover de cașmir timp de o săptămână, iar când bagi mâna în geantă și îl simți, este reconfortant și cald; îl poți înfășura în jurul gâtului, te poți întinde cu el sau chiar îl poți mângâia”. Cel mai important, Hadid a văzut oportunitatea de a crea haine simple, bine făcute, în care oamenii ar putea investi și pe care le-ar putea transmite generațiilor viitoare.
Din același motiv, Guest in Residence nu va urma un calendar de producție standard. Un sortiment de bază de tricotaje, care reprezintă 70 la sută din produsele oferite, este conceput pentru „a trăi pe tot parcursul anului”. „Este vorba de crewneck-ul, hanoracul cu glugă; este un set de pijama”, explică Hadid. „Sunt acele piese clasice, fundamentale, de care cred că toată lumea are nevoie, și pe care le vom scăpa în culori funky”.
View this post on Instagram
Cele două piese de rezistență ale colecției
Hadid numește două favorite personale din inventarul Guest in Residence în forma actuală. „Prima este o piesă de bază, împărtășește ea. Se numește cardiganul Stealth. A fost prima piesă pe care am știut cu adevărat că mi-o doresc. Cred că este forma perfectă, simplă de cardigan: fără nasturi, doar un cârlig în mijloc, astfel încât îl poți purta închis ca un top într-un mod atât de frumos. Dar, când îl desfaci, îl poți purta deschis ca pe un cardigan normal.
L-am numit Stealth cardigan pentru că l-am făcut pentru a se ascunde sub jachete. Este menit pentru acele sezoane de tranziție – când vrei să porți o rochiță și o jachetă de piele drăguță, dar este puțin prea frig și nu vrei ceva grosolan. Cardiganul Stealth ar trebui să fie ca o a doua piele și să se potrivească sub hainele exterioare fără a fi vizibil”.
Cea de-a doua piesă eroină este din capsula de îmbrăcăminte de lucru Guest in Residence, iar Gigi Hadid abia își poate stăpâni entuziasmul atunci când o descrie: „Este o salopetă completă! Doamne, este tot ceea ce îmi doresc să călătoresc și să zbor în ea pentru totdeauna. Este, de asemenea, cel mai simplu lucru pe care îl poți pune pe tine și totuși să arăți bine pusă la punct”.
Sursa foto: Instagram
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook