Conform datelor furnizate de Hopper HQ, o firmă care se ocupă de social media marketing, tarifele percepute de Dwayne Johnson depășesc un milion de dolari pentru o postare sponsorizată.
The Rock are 189 de milioane de urmăritori, iar Kylie Jenner are o comunitate de 184 de milioane.
Hopper HQ a început publicația cu cele mai bine plătite staruri în anul 2017, după numeroase discuții cu celebrități și creatori de conținut online, numiți și influenceri, pentru a estima prețurile taxate pe postări. Nu au fost furnizate sumele exacte, dar s-a făcut o statistică a sumelor estimate.
Melanie din „Pe aripile vântului”, la 104 ani pe bicicletă
Kylie Jenner ocupă în prezent locul doi, estimând prețul de 976 mii de dolari pentru o postare. În 2019, aceasta primea 1,2 milioane de dolari pentru o postare. Sora vedetei, Kim Kardashian, încasează aproximativ 858 de mii de dolari pentru o sponsorizare.
A fost un an bun pentru starul din “Jumanji: The Next Level”, fiind numit și cel mai bine plătit actor de la Hollywood în 2019, de către Forbes. Veniturile actorului au crescut și din drepturile de autor cedate jocului pentru playstation inspirat din film.
Scandal cât casa la Casa Albă. Donald tremură
Pe listă a fost menționat și Cristiano Ronaldo, fotbalist la echipa Juventus, cu încasări în jur de 889 de mii de dolari pe postare. În primii cinci influenceri din top apare și Ariana Grande, cu tarifele de 853 de mii de dolari.
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook