Cea mai mare platformă de video online şi-a lansat propria clonă de TikTok. Noul serviciu lansat de YouTube poartă numele de Shorts, funcţionează la fel ca TikTok, oferind aceleaşi facilităţi ca produsul chinezesc.
Astfel, potrivit ultimelor informații apărute în media, Shorts va găzdui clipuri de 15 secunde sau mai scurte, pe care utilizatorii, la fel ca la TikTok, le pot prelucra în mai multe feluri înainte de a le publica în cadrul reţelei.
În ceea ce privește funcţiile de modificare, acestea permit utilizatorilor să grupeze mai multe filmări într-una singură, să modifice viteza de redare şi să aplice diverse efecte, filtre şi elemente grafice.
Absolut uluitoare Raquel Welch, la 80 de ani! Să vedeți cum arată o divă adevărată
Una din marile sportive din circuitul WTA s-a pozat topless
Pentru partea sonoră, YouTube va profita de bogata sa colecție de melodii şi va pune la dispoziţia utilizatorilor un mare număr de piese, care pot fi folosite drept coloană sonoră.
Practic, singura diferență între Shorts și TikTok e numele
Un alt lucru pe care utilizatorii trebuie să îl știe este că noul produs nu se diferenţiază fundamental nici de TikTok şi nici de Reels, clona pe care Instagram a lansat-o deja. Se regăsesc în Shorts acelaşi set de facilităţi şi instrumente, ceea ce înseamnă şi că utilizatorii se vor adapta rapid la noul produs.
Shorts a fost lansat deja
Shorts este lansat acum, în variantă beta, doar în India. Alegerea ţării nu a fost întâmplătoare. Dincolo de faptul că India este o piaţă foarte mare, care va a ajuta testarea produsului, în India s-a făcut loc pe nişa reţelelor sociale de short-form video după blocarea TikTok, blocare de care atât Facebook, cât şi Google încearcă să profite.
Noua reţea de socializare se va regăsi în versiunea de Android a YouTube, unde va fi marcată special, pentru a fi mai vizibilă şi a încuraja utilizatorii să o folosească, iar ulterior, aceasta urmează să ajungă şi pe iOS.
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook