Două pahare de apă înainte de masă

Sună ciudat, dar „trebuie să bei apă pentru a pierde apă „, spune Lauren Slayton, nutriționist și fondator al Foodtrainers din New York. Alături de a bea zilnic minimum 64 de pahare de apă, Slayton recomandă două căni de H2O înainte de masă. „Pentru reducerea maximă a apetitului; Te va face să te simți plin și să te ajută să mănânci mai puțin”, adăugă Vanessa Packer, nutriționist holistică la ModelFit din New York.

Reducerea balonării

Diferența dintre a te simți ușor sau a te simți balonat poate fi doar câteva kilograme – apă. „Puteți reține până la cinci kilograme de lichid suplimentar”, spune Jeffrey Morrison, medic și fondator al Morrison Center din New York, care sugerează să sorbiți ceaiuri care elimină apa, precum păpădia sau feniculul.

8 ore de somn

„Atunci când ai de la șapte și jumătate până la opt ore de somn, corpul tău este mai echipat pentru a scăpa de hormonii de stres, iar metabolismul tău se îmbunătățește”, spune Morrison. Un supliment de vitamina D3 vă poate ajuta să dormiți mai bine, prin urmare, să pierdeți în greutate. O teorie este că atunci când vitamina D3 este scăzută, hormonii foamei cresc și când nu ești deficient în D, melatonina – ajutorul natural al somnului organismului – funcționează mai eficient. Slayton sugerează să iei 2.000 UI de D3 zilnic.

Evită mâncarea procesată

Orice este preambalat (pâine cumpărată din magazin, paste, brânză) și chiar conserve de ton și lapte de migdale, care pot fi ambalate cu sodiu și respectiv zahăr. Optează pentru paine integrala dintr-o panificație locală. Evită și toate produsele lactate, inclusiv iaurt grecesc.

Renunță la alcool

„Îți afectează somnul și știm că, la rândul său, îți afectează metabolismul și poftele de foame.Cu siguranță vă determină să rețineți lichid suplimentar. Nu ardeți alte grăsimi sau calorii până când corpul nu se va descurca cu caloriile din acel cocktail ”, explică Slayton.