Un american a cheltuit 10.000 de dolari pe un mesaj către providerul de internet. Ce cale credeți că a ales!

Aaron Epstein are 90 de ani și locuiește în Los Angeles, California. Este clientul firmei de internet AT&T de 61 de ani. Supărat pe firma de internet, bărbatul a hotărât să adopte o abordare ”de modă veche”, în încercarea de a rezolva situația. Astfel, Epstein a hotărât să ia atitudine și să-și exprime nemulțumirea că internetul nu merge la viteză destul de bună. Astfel a cheltuit 10.000 de dolari.
În ciuda insistențelor rudelor, care îl sfătuiau să transmită un mesaj pe Social Media, Epstein a refuzat. Asta pentru că nu deține conturi de Twitter sau Facebook. Totuși, a găsit o soluție ingenioasă, dar costisitoare, pentru a atrage atenția CEO-ului companiei, John T. Stankey.
Aaron Epstein a ales o cale scumpă de transmitere a mesajului, cu ajutorul presei locale. Astfel, bărbatul a trecut la fapte. A cumpărat două anunțuri în publicația ”The Wall Street Journal”. Unul dintre anunțuri l-a targetat pe ediția din Dallas, Texas, acolo unde sediul companiei de internet. Cel de-al doilea l-a publicat în același ziar, doar că în ediția de New York, pentru a atrage atenția potențialilor investitori. Costul total al celor două reclame a fost de 10.000 de dolari americani.
Scrisoare deschisă către domnul John T. Stankey CEO AT&T „, a început reclama Epstein. ”AT&T se mândrește ca fiind un lider în comunicațiile electronice. Din păcate pentru oamenii care locuiesc în 91607 North Hollywood, AT&T este acum o mare dezamăgire ”, a declarat mai târziu bătrânul. ”Deși AT&T promovează viteze de până la 100 MBS, disponibilul pentru noi acum de la AT&T este de doar 3 MBS. … De ce AT&T, o companie de comunicare de vârf, ne tratează atât de prost în North Hollywood?”, a continuat Epstein.
Se pare că strategia a funcționat, căci Epstein a primit răspuns de la companie imediat. ”Vom vedea ce putem să facem pentru dumneavoastră”, a fost replica celor de la companie, conform lui Aaron Epstein. De asemenea, el a precizat că e posibil ca în cartier să se instaleze fibră optică.
Bărbatul este mulțumit de realizare, după cum chiar el a declarat. ”Cu răspunsul primit, scopul meu a fost atins. Banii pe care i-aș fi putut cheltui pe lucruri luxoase au fost direcționați către ceva care ne aduce aceeași plăcere”, a încheiat bărbatul. Acesta a mai spus că nu va ezita să schimbe providerul de internet, în cazul în care problema nu se rezolvă cu rapiditate.
Foto: Facebook