Un american a cheltuit 10.000 de dolari pe un mesaj către providerul de internet. Ce cale credeți că a ales!

Un american a cheltuit 10.000 de dolari pe un mesaj către providerul de internet. Ce cale credeți că a ales!
Un american a cheltuit o sumă fabuloasă pentru a transmite un mesaj către firma care îi furnizează internetul. Bărbatul este clientul companiei de 61 de ani.

Aaron Epstein are 90 de ani și locuiește în Los Angeles, California. Este clientul firmei de internet AT&T de 61 de ani. Supărat pe firma de internet, bărbatul a hotărât să adopte o abordare ”de modă veche”, în încercarea de a rezolva situația. Astfel, Epstein a hotărât să ia atitudine și să-și exprime nemulțumirea că internetul nu merge la viteză destul de bună. Astfel a cheltuit 10.000 de dolari. 

În ciuda insistențelor rudelor, care îl sfătuiau să transmită un mesaj pe Social Media, Epstein a refuzat. Asta pentru că nu deține conturi de Twitter sau Facebook. Totuși, a găsit o soluție ingenioasă, dar costisitoare, pentru a atrage atenția CEO-ului companiei, John T. Stankey. 

A cheltuit 10.000 de dolari ca să transmită un mesaj. Destinatarul a reacționat imediat 

Aaron Epstein a ales o cale scumpă de transmitere a mesajului, cu ajutorul presei locale. Astfel, bărbatul a trecut la fapte. A cumpărat două anunțuri în publicația ”The Wall Street Journal”. Unul dintre anunțuri l-a targetat pe ediția din Dallas, Texas, acolo unde sediul companiei de internet. Cel de-al doilea l-a publicat în același ziar, doar că în ediția de New York, pentru a atrage atenția potențialilor investitori. Costul total al celor două reclame a fost de 10.000 de dolari americani. 

A cheltuit 10.000 de dolari
Aaron Epstein

Scrisoare deschisă către domnul John T. Stankey CEO AT&T „, a început reclama Epstein. ”AT&T se mândrește ca fiind un lider în comunicațiile electronice. Din păcate pentru oamenii care locuiesc în 91607 North Hollywood, AT&T este acum o mare dezamăgire ”, a declarat mai târziu bătrânul. ”Deși AT&T promovează viteze de până la 100 MBS, disponibilul pentru noi acum de la AT&T este de doar 3 MBS. … De ce AT&T, o companie de comunicare de vârf, ne tratează atât de prost în North Hollywood?”, a continuat Epstein. 

Răspunsul companiei a venit imediat 

Se pare că strategia a funcționat, căci Epstein a primit răspuns de la companie imediat. ”Vom vedea ce putem să facem pentru dumneavoastră”, a fost replica celor de la companie, conform lui Aaron Epstein. De asemenea, el a precizat că e posibil ca în cartier să se instaleze fibră optică. 

A cheltuit 10.000 de dolari

Bărbatul este mulțumit de realizare, după cum chiar el a declarat. ”Cu răspunsul primit, scopul meu a fost atins. Banii pe care i-aș fi putut cheltui pe lucruri luxoase au fost direcționați către ceva care ne aduce aceeași plăcere”, a încheiat bărbatul. Acesta a mai spus că nu va ezita să schimbe providerul de internet, în cazul în care problema nu se rezolvă cu rapiditate. 

Foto: Facebook

Bârfoteca. Cine i-a adus Lidiei Buble lalele? Deja s-au lansat primele ipoteze