Vlad Petreanu a bătut recordul pe care nu și-l dorește nimeni. E incredibil ce a ajuns să facă – Exclusiv

Vlad Petreanu a bătut recordul pe care nu și-l dorește nimeni. E incredibil ce a ajuns să facă – Exclusiv
Vlad Petreanu a bifat, în vara acestui an, un deceniu de când le românilor diminețile mai frumoase pe frecventele Europa FM. Iar la finalul acestei săptămâni a bifat cel mai nedorit record din viața sa.

Cunoscutul jurnalist Vlad Petreanu a bătut recordul pe care nu și-l dorește nimeni. Este unul dintre cei mai cunoscuți și apreciași jurnaliști români. Face presă din 1990. „Asta mi-am dorit să fac dintotdeauna şi fac asta (deja!) de peste 25 de ani – jurnalism, la ziare, la televiziuni, la radio, mai bine sau mai rău. M-a ferit Dumnezeu, dar şi educaţia de-acasă, să-mi ia celebritatea minţile. În televiziune, e o boală profesională comună. Ca jurnalist, prefer postura clasică, de observator, celei „moderne”, de vedetă. Sunt un demodat”, mărturisește jurnalistul.

Vlad Petreanu a bătut recordul

La finele acestei săptămâni, jurnalistul de la Europa FM a venit în fața prietenilor și fanilor de pe Facebook și a făcut o mărturisire șocantă: Vlad Petreanu a bătut recordul. Cât despre record, e unul pe care, sincer, nu și l-ar dori nimeni.  Dar postarea lui s-a viralizat. Sute de oameni și-au dat cu părerea.

„Am bătut recordul! Mai mult de o oră în așteptare la un call-center. Am lăsat telefonul pe speaker și mi-am văzut de treabă. Am închis după o oră ș-un minut că mi-era că rămân fără baterie. Numele deținătorului acestui nou record, iStyle. Felicitări! Ați învins cu peste 5 minute precedenții campioni, Raiffeisen!”, a relatat jurnalistul care, după ce a pierdut enorm de mult timp la telefon, a rămas, după cum se vede, și cu problema nerezolvată.

Cei mai mulți români au pățit-o și ei

Românii care au diverse probleme de rezolvat și sunt nevoit să apeleze call center-urile diverselor instituții, au muscat-o și ei. Oamenii nu au ezitat și i-au povestit lui Vlad Petreanu propriile experiențe. Unele care dovedesc cât de „important” este, în realitate clientul, pentru toate acestea.

„Recordul meu la Raiffeissen (mă rog, firma de call center) a fost de o oră și 10 minute. Tembeli…”, i-a scris cineva. O altă persoană a relatat ce se întâmplă cu apelurile către unul din marii furnizori de energie din România: „La Enel după o oră se întrerupe. Și apoi o iei de la început”.

Sursa foto: Facebook / Vlad Petreanu

Recomandarile noastre