Asta trebuie să mâncați la micul dejun ca să vă întăriți sistemul imunitar

Asta trebuie să mâncați la micul dejun ca să vă întăriți sistemul imunitar
Cea mai importantă masă a zilei rămâne micul dejun, pentru că oferă o treime din energia necesară pentru întreaga zi. Aveți grijă ce mâncați la micul dejun pentru a ține departe diabetul bolile cardiovasculare.

Acestea sunt combinațiile perfecte cu care să vă începeți ziua. Întăresc sistemul imunitar și vă feresc de apariția multor boli.

Ce să mâncați la micul dejun ca să vă întăriți sistemul imunitar

Potrivit oamenilor de știință, micul dejun trebuie să reprezinte întotdeauna un procent de 35% din ceea ce mâncăm pe parcursul întregii zile. Și pentru ca tot ceea ce cosumăm să se transforme în energia de care avem nevoie, e indicat ca micul dejun să fie luat între orele 6-9 dimineața. Doar așa vom beneficia de un randament de 100% din punct de vedere al nutrienților.

Optați pentru iaurt cu cereale

O combinație ideală este iaurtul cu cereale, pentru că reușește să combine perfect sursa de proteină de care organismul are nevoie cu sursa se glucide, care se eliberează lent.

Ouăle sunt perfecte pentru micul dejun, mai ales în perioada iernii pentru că asigură vitamina D de care aveți nevoie. Alegeți și brânză dulce, brânză cu cereale sau cu fructe.

Mic dejun tip tartină sau sandviș

Specialiștii recomandă și micul dejun de tip tartină sau sandviș unde puteți îmbina pâinea cu semințe sau fibre cu o proteină sățioasă. Cele mai bune surse rămân brânzeturile dulci sau sărate, respectiv telemea, ou sau care. Cea mai bună garniture rămân legumele. O combinație cu virtuți asupra sănătății rămâne crema de brânză și somon afumat. Germenii de grâu sunt printre cele mai bogate surse naturale de zinc. Odată ce zincul nu lipsește din organism, nici răcelile nu se vor mai apropia.

Alegeți semințe de dovleac

De asemenea, specialiștii recomandă semințe de dovleac la micul dejun, adăugate în diferite mâncăruri. Și acestea țin răcelile deoparte și, în plus, vă scapă de acnee, luptând și cu colesterolul.

Sursă foto: eva