Cât de multă încredere au oamenii în social media. Rețelele sociale pot influența deciziile de cumpărare ale consumatorilor prin recenzii, tactici de marketing și publicitate. Social media are un impact semnificativ asupra capacității noastre de a comunica. De a forma relații. De a accesa și de a răspândi informații. De a ajunge la cea mai bună decizie.
Viitorul lumii marketingului promite să fie modelat de social media
Cât de multă încredere au oamenii în social media. Pentru afaceri, școli și diverse alte grupuri, posibilitățile de comunicare sunt nelimitate.Viitorul lumii marketingului promite să fie modelat de social media. Facebook, Twitter, Tumblr, Blogger, LinkedIn și Google + sunt toate nume familiare pentru marea majoritate a societății. Fiind un utilizator activ de social media sau nu.
Aproape toți oamenii cu vârste cuprinse între 13 și 64 de ani au un cont de Facebook. Rețelele sociale pot fi utilizate pentru a conecta oameni din întreaga lume. Ceea ce înseamnă că întâlnirile de afaceri pot fi organizate la nivel internațional.
Internauții care se consideră „jurnaliști”
Una dintre cele mai mari industrii în care social media a avut un impact sesizabil este presa. Întrucât, internetul este acum cel mai rapid și mai simplu mod de a obține știri, publicațiile sunt forțate să-și posteze articolele online.
Un alt efect al acestei tehnologii avansate este că practic oricine se poate considera acum „jurnalist” și poate produce știri pe care le consideră exacte și credibile. Aproape instantaneu putem crea, partaja și răspândi povești sau bârfe pe tot globul.
Potrivit unui studiu, utilizatorii activi de social media au o probabilitate mai mare de a fi influențați offline. Rețelele sociale încep acum să aibă impact asupra proceselor de luare a deciziilor utilizatorilor săi.
Oamenii se bazează pe recenzii atunci când iau decizii
Recenzii sunt postate în mod constant, descriind colegii, restaurante, produse sau companii. Unii oameni au învățat să se bazeze pe aceste recenzii pentru a lua deciziile. De exemplu, Universitatea Johns Hopkins a creat „Hopkins Interactive”. Un site de socializare conceput de studenții actuali pentru potențialii studenți.
Pe acest site, studenții potențiali pot vedea versiunile neditate ale experiențelor studenților la Hopkins. Studenții potențiali vizitează acest site pentru a obține aspectul din culise al școlii și pentru a decide dacă școala este potrivită pentru ei.
În plus, instrumentele de socializare au devenit noul instrument în lumea marketingului. Marketingul digital și cel pe internet sunt în creștere, iar cei fără prezență pe rețelele sociale vor dispărea încet. Antreprenorii și proprietarii de întreprinderi mici încep să se bazeze pe site-urile de socializare pentru a răspândi vestea despre companiile lor. Marketingul pe Internet în acest moment este aproape sinonim cu social media, deoarece este aproape garantat că va ajunge la cel mai mare public și va produce cele mai mari efecte. Viitorul lumii marketingului promite să fie modelat de social media.
A devenit ceva neobișnuit ca un om să stea o zi fără a utiliza sau a se referi la social media. Indiferent dacă este utilizată pentru comunicare, învățare sau luarea deciziilor, social media este aici pentru a rămâne și va afecta în continuare societatea noastră.
Sursă: insegment.com Sursă foto: kidslox.com
Se vând cărțile cu James Bond. Ce preț uriaș s-ar putea da pentru colecție
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook