Ce face fosta Primă Doamnă Michelle Obama la televizor

Ce face fosta Primă Doamnă Michelle Obama la televizor
Dacă prinții produc emisiuni TV, nu o fac de capul lor. Au luat „lecții” de la președinți. Așa cum Rețete și vedete a mai scris, soții Obama s-au lansat de bună vreme în producători TV și au o colaborare interesantă cu cel mai în vogă canal de streaming, Netflix.

Netflix anunță ce face fosta Primă Doamnă Michelle Obama la televizor. Aceasta a produs, împreună cu soțul ei, un documentar și pregătește un altul. Dar acum, Michelle Obama a mai semnat un contract.

Fosta Primă Doamnă Michelle Obama va fi protagonista unei emisiuni difuzate pe Netflix care îşi propune să-i înveţe pe copii bucuria preparării mâncărurilor în casă. Scopul emisiunii este să îi determine pe cei mici să renunțe la mesele semipreparate. Și, nu în ultimul rând, să învețe să se hrănească sănătos, potrivit bbc.com.

Ce face fosta Primă Doamnă Michelle Obama la televizor

Fosta Primă Doamnă a Statelor Unite va interpreta un rol. Personajul jucat de ea e o patroană de supermarket. Aceasta are și două ajutoare de nădejde: Waffles şi Mochi, mascotele din The Land of Frozen Food.

Michelle Obama a descris emisiunea, intitulată „Waffles + Mochi” drept „un spectacol hilar, înduioşător, pur şi simplu magic”. Premiera emisiunii e programată luna viitoare, mai exact, în data de 16 martie.

Ce face fosta Primă Doamnă Michelle Obama la televizor

Soţii Obama se numără printre producătorii executivi ai seriei. Amintim că cei doi au semnat în 2018 un acord pentru producţia de seriale şi lungmetraje pentru Netflix. Printre proiectele finalizate se numără şi „Becoming”, un documentar lansat anul trecut. Acesta are la bază volumul autobiografic semnat de Michelle Obama, vândut în numeroase exemplare.

În producţia „Waffles + Mochi”, Michelle Obama le va ajuta pe cele două mascote, sătule să mănânce produse congelate, să devină bucătari. Ghidaţi de un cărucior de cumpărături magic, cei trei vor călători prin lume pentru a degusta tot felul de mâncăruri gătite.

„Mi-aş fi dorit ca „Waffles + Mochi” să fi existat atunci când fiicele mele erau mici pentru că e genul de emisiune pe care e amuzant să o urmăreşti în familie şi care le oferă părinţilor liniştea de a şti că micuţii învaţă ceva folositor”, a precizat Michelle Obama. Ea a adăugat că emisiunea este „o continuare a muncii mele în sprijinul sănătăţii copiilor din perioada în care am fost prima doamnă”.

Nu e pentru prima dată când Michelle Obama a folosit personaje-marionete în campaniile sale. În 2013, ea a invitat personaje din serialul „Sesame Street” la Casa Albă în cadrul unei campanii menite să schimbe conţinutul meselor servite în şcoli şi să lupte împotriva obezităţii în rândul copiilor.

Sursa foto: Netflix / facebook.com

Exclusiv. Drama lui Liviu Vârciu în Bucovina. A făcut-o lată