Cea mai nouă tendință în manichiură. Selena Gomez o experimentează deja

Cea mai nouă tendință în manichiură. Selena Gomez o experimentează deja
De Crăciun, mai toate doamnele și domnișoarele apelează la modele de sezon pe unghii. Brazi, globuri, auriu și argintiu. Însă după sărbători e altceva la modă.

Ne aflăm în prezent la începutul iernii, o perioadă în care manichiura capătă de obicei o senzație mai capricioasă. Oxblood, negru, albastru intens și maro ciocolata, acestea sunt culorile pe care profesioniștii în domeniu le-au împărtășit cu cei de la publicația Vogue. Nu există nici măcar un indiciu de nuanță pastel. Vedetele însă nu țin neapărat cont de tendințe. Iar unele lansează propriile mode.

De ce să fii tradițional?  Asta și-a spus și Selena Gomez. Vedeta a participat recent la un eveniment din Los Angeles, arătând o serie de culori pastelate pe vârful degetelor. Fiecare unghie a fost vopsită într-o culoare diferită. Această tehnică se numește manichiură „skittle” (după celebra marca de bomboane colorate), o tendință distractivă care este populară mai ales vara, dar pe care vedeta și-a propus să o facă populară mai ales în sezonul rece.

Selena Gomez adoră unghiile skittle

Dacă știm un lucru despre Tom Bachik, super-manichiuristul din spatele look-ului lui Gomez, este că îi place să șocheze și să submineze, injectând note de culoare acolo unde te aștepți mai puțin, scrie Vogue.com. Unghiile colorate în toate culorile au fost partenerul perfect pentru rochia ei neagră elegantă. A avut unghii galbene, roz, albastru deschis, verde pastel și mov.  Toate acestea i-au dat o notă jucăușă look-ului destul de matur abordat pentru eveniment.

Și fostul ei iubit, Harry Styles, este un alt mare fan al manichiurii cu skittle. El poartă în mod regulat o serie de culori diferite pe propriile unghii. Este, categoric, un mod aparte de a atrage atenția.

Vedeta se protejează de trolii de pe internet

Selena Gomez este una din vedetele cele mai îndrăgite ale noii generații. E adorată de tineri și are o evoluție fantastică. În plus nu prea se preocupă să intre în tipare. Ea a povestit în repetate rânduri că se mai îngrașă și că se simte bine în pielea ei

Pe de altă parte e total împotriva rețelelor sociale. toate postările îi sunt făcute de echipa de PR. Ea a vorbit, de asemenea, la emisiunea “Good Morning America” despre modul în care renunțarea la internet i-a schimbat viața. Așa cum știți, deja de ani buni, artista nu își mai gestionează singură rețelele sociale, și nici nu deschide conturile pentru a vedea reacțiile oamenilor. Echipa ei de imagine se ocupă de asta, în timp ce artista stă deoparte de social media, pentru a avea liniște sufletească.

Recomandarile noastre