Cher a anunțat despre ce produs e vorba pe contul său de socializare, iar fanilor nu le-a venit să creadă că este adevărat.
Despre ce produs e vorba? Cher a lansat un brand de înghețată pe care l-a numit Cherlato.
Artista a făcut anunțul la sfârșitul lunii iulie, iar la început mulți fani și urmăritori au pus la îndoială autenticitatea mesajului. Vedeta i-a asigurat că totul este real, postând și un videoclip cu o camionetă de înghețată decorată în culori strălucitoare, cu chipul ei într-un cornet de înghețată, totul desfășurându-se pe celebra piesă „Believe”.
„Îmi lansez gelato”
„Da, este real… Îmi lansez gelato. Aveți grijă la Los Angeles! Totul a început în urmă cu cinci ani și acum, în sfârșit, se întâmplă”, a spus Cher în mesajul transmis pe contul de socializare. Așa cum a promis, camionul de înghețată Cherlato a început să străbată în liniște diferite cartiere din Los Angeles în ultimele două săptămâni, informându-i pe clienți cu privire la locația lor prin intermediul paginii de Instagram Cherlato.
Meniul promite un melanj de arome și imaginație, purtând semnătura marii artiste. Printre opțiunile notabile se numără „Kefir și cardamom”, „Mic dejun la Cher’s Coffee & Donuts” (cu tot cu o gogoașă glazurată) și ”Chocolate XO Cher”.
O ofertă avangardistă care îmbină avocado cremos cu pesmet crocant
Dar creativitatea culinară nu se oprește aici. Cher și partenerul ei de la Cherlato, Giapo Grazioli, au dezvăluit recent o alegere mai puțin convențională numită „SoCal’s Coldest Avocado on Toast”. O ofertă avangardistă care îmbină avocado cremos cu pesmet crocant, captând esența îndrăgitului produs californian pentru micul dejun.
Produsul finit a fost realizat printr-o colaborare extraordinară între Cher și îndrăgita companie de înghețată Giapo din Noua Zeelandă, pentru care Grazioli este bucătar-șef. O postare ulterioară pe Instagram Cherlato a dezvăluit și cum s-au cunoscut cei doi: ”În urmă cu câțiva ani, Cher l-a întâlnit pe Giapo și împreună, cei doi au făcut brainstorming, au testat gusturile, au experimentat și, în cele din urmă, au conceput Cherlato”.
Un alt produs face trimitere la culorile violet și auriu ale echipei Lakers
Nici veganii nu sunt lăsați pe dinafară, deoarece pentru ei există înghețata „LA, I Love You”, care face trimitere la culorile violet și auriu ale echipei Lakers. Cine dorește, poate adăuga și un con de aur comestibil la orice creație pentru 10 dolari în plus. Chiar dacă a început la scară mică, Cher e convinsă că va crea o legătură puternică cu fanii ei, transformând fiecare întâlnire cu camionul de înghețată Cherlato într-o experiență memorabilă.
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook