Doar 5 ingrediente pentru această rețetă de banana bread

Doar 5 ingrediente pentru această rețetă de banana bread
Atunci când intrăm în bucătărie de obicei dorim să pregătim ceva senzațional dar și să nu ne chinuim prea tare cu obținerea ingredientelor. O rețetă cu ingrediente sofisticate va fi de cele mai multe ori dată deoparte.

Astăzi vă prezentăm cea mai simplă rețetă pentru banana bread, o rețetă care oferă un produs sută la sută vegan și care se realizează combinând doar cinci ingrediente. În plus ingredientele sunt unele accesibile și pe care probabil, cei mai mulți dintre noi le avem deja în bucătărie. Înainte de a vă prezenta ingredientele și modul de preparare, menționăm că dacă nu doriți în mod expres să realizați un preparat vegan, puteți înlocui untul și cu unul de origine animală.

Nu în ultimul rând, menționăm câteva beneficii ale consumului de banane. O banană medie conține 110 calorii, 30 de grame de carbohidrați și 1 gram de proteine. Bananele sunt în mod natural fără grăsimi, colesterol și sodiu.  Dar ele oferă o varietate de vitamine și minerale: Vitamina B6 – 0.5 mg Mangan – 0.3 mg Vitamina C – 9 mg Potasiu – 450 mg Fibre alimentare – 3g Proteine – 1 g Magneziu – 34 mg Acid folic – 25.0 mcg Riboflavina – 0.1 mg Niacina – 0.8 mg Vitamina A – 81 UI Fier – 0.3 mg.

Ingrediente pentru banana bread din 5 ingrediente

3 banane coapte

1/3 cană de unt de arahide (înlocuiți un alt tip de unt de nuci, sau cu unt lactat)

2/3 cană de făină de nucă de cocos

1/3 cană de sirop de arțar

1 linguriță de praf de copt

Mod de preparare

Într-un bol, amestecați bine toate ingredientele. Tapetați o tavă cu hârtie pergament (se îndepărtează mai ușor). Adăugați aluatul în aceasta. Coaceți la 180 de grade Celsius timp de 35 de minute. Rezultatul va fi o banana bread destul de moale, așa că ideal va fi păstrată la frigider pentru a se întări, timp de 30 de minute, înaintea servirii. Sau lăsați să se răcească, tăiați felii, și serviți cu unt de arahide deasupra.

Sursa: Instagram