Meghan s-a împrietenit cu cea care stă în spatele liniilor de frumusețe ale lui Cindy Crawford și Jennifer Lopez și ar putea rivaliza cu campania Dolce & Gabbana a lui Kim Kardashian.
Meghan Markle ar putea deveni unul dintre cei mai bine plătiți influenceri din lume, primind 200.000 de lire sterline pe postare pentru a susține branduri, au sugerat experții, în contextul în care se preconizează că va deveni noua imagine a casei de modă franceze Dior.
Spotify a dat-o afară
Ducesa de Sussex a primit o lovitură din partea gigantului audio Spotify la începutul acestei săptămâni, după ce s-a anunțat că nu-i va reînnoi podcastul său Archetypes pentru un al doilea sezon, în urma unei decizii „reciproce”, o mișcare prin care Meghan și Prințul Harry ar putea pierde 10 milioane de dolari.
Dar Meghan este pregătită să treacă peste furtună, revendicându-și identitatea, un apropiat al cuplului din California susținând că ar putea valora „sute de milioane de dolari” dacă va accepta noul contract.
Ar putea obține milioane de dolari
„Meghan ar putea deveni unul dintre cei mai mari influenceri din lume și ar putea obține milioane de dolari dacă ar deveni imaginea Dior”, a declarat Nick Ede, expert în mărci și cultură pentru MailOnline. El a adăugat că, dacă afacerea va merge mai departe, ar putea rivaliza chiar cu veniturile pe care Kim Kardashian le-a adus de-a lungul anilor prin parteneriatul său cu Dolce & Gabanna, în urma căruia a fost plătită cu 47 de milioane de dolari pentru simplul fapt că a purtat haina designerului în ziua nunții sale.
Ca parte a reînnoirii sale, ducesa s-a împrietenit cu expertul în marketing Victoria Jackson. Aceasta este soția lui Bill Guthy, a cărui companie de marketing Guthy-Renker, a ajutat-o pe fostul top-model Cindy Crawford să transforme linia sa de cosmetice Meaningful Beauty într-un brand de 80 de milioane de lire sterline. De asemenea, ea reprezintă compania lui Jenifer Lopez, JLo Beauty.
Și-a reînnoit marca înregistrată
„Meghan și Victoria sunt foarte apropiate. Dacă cineva o poate ajuta pe Meghan să dezvolte un brand de îngrijire a pielii sau de machiaj, aceia sunt Victoria și Bill”, a declarat o sursă din Montecito pentru Mail on Sunday. Acest lucru vine în contextul în care Meghan ar putea căuta în curând să redeschidă blogul său de wellness și lifestyle The Tig, în încercarea de a rivaliza cu site-ul Goop al lui Gwyneth Paltrow, care se pare că valorează 200 de milioane de lire sterline.
Ea și-a reînnoit recent marca înregistrată pentru site-ul pe care l-a început în 2014, dar pe care l-a închis în 2017, după ce s-a logodit cu prințul Harry. „Cu un brand ca Dior care se afiliază cu ea, ar putea cheltui milioane de euro pentru ea și ar putea face și ei milioane. Prin urmare, Meghan ar putea obține milioane de euro fiind imaginea Dior și ea ar putea face sute de mii de euro pe post”, a mai spus sursa.
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook