Simona Ionescu / Redactor Șef

O nouă provocare în online. Ce postează utilizatorii TikTok

O nouă provocare în online. Ce postează utilizatorii TikTok
Una dintre criticile persistente din social media este aceea că oamenii prezintă o variantă falsă a lor în mediul online. O serie de utilizatori TikTok îmbrățișează de fapt această idee, imitând celebrități.

Circulă un nou trend de pe TikTok: videoclipuri în care sunt imitate persoanele faimoase. Anul trecut erau populare provocările precum „Mix” și „When My Mom Met My Dad”, unde creatorul de conținut se presupunea copilul unui cuplu de celebrități. Acum, utilizatorii decupează imagini cu staruri de la Hollywood și arată asemănările dintre ei și celebrități, cum ar fi Ariana Grande sau Billie Eilish.

Vizualizarea gamei de dubluri de pe TikTok seamănă cu plimbarea printr-un muzeu de ceară, fiind comică dar înfricoșătoare în același timp. La fel ca și o călătorie prin Madame Tussaud’s, indiferent dacă asemănarea este exactă sau nu, există asemănări prea mari iar vizualizarea experiemntului este ciudată.


Margherita se face fată cuminte? Părinții au luat măsuri serioase

Ciuperci umplute la cuptor. Cu verdeață sau cu pui și șuncă?


Cu toate acestea, se pare că provocarea a devenit un fenomen, toți utilizatorii căutând personaje celebre cu care au lucruri în comun.

Dubluri ale celebrităților

O asistentă pe nume Ashley a adunat peste 671.000 de vizualizări la videoclipul în care o imită pe Taylor Swift. Un alt video apreciat de peste 635.000 de persoane pe TikTok este o filmare scurtă la Starbucks Drive-in, unde cel care servește cafeaua clienților seamănă izbitor cu fostul membru din One Direction, Harry Styles.

#ArianaGrandeLookalike este unul dintre cele mai folosite hashtag-uri pe rețeaua de socializare, de către fetele care apar în scurte filmulețe îmbrăcate și aranjate precum celebra cântăreață.

Sursa foto: TikTok, Instagram

Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Recomandarile noastre