Deși, de obicei, au ca rezultat o scădere rapidă în greutate, știm că dietele nesănătoase și nerealiste care sunt la modă nu durează pe termen lung. Cercetările arată că două treimi dintre oameni își recapătă toată greutatea pe care au pierdut-o urmând o dietă extrem de restrictivă.

Privirea sănătății noastre în mod holistic, inclusiv somnul, stresul, mișcarea și nutriția, este cel mai eficient mod de a pierde în greutate și de a preveni recâștigarea kilogramelor în viitor. Iată o listă cu sfaturi care ne vor ajuta să ne bucurăm de câte o bucățică de ciocolată, din când în când și în același timp să avem un stil de viață sănătos. 

Adaugați legume în plus la fiecare masă pe care o aveți.

Consumați un pahar de apă între fiecare băutură alcoolică.

Începeti în fiecare dimineață cu o plimbare de 10 minute.

Planificați mesele din timp.

Evitați timpul petrecut în fața ecranelor cu o oră înainte de culcare (De ex. laptopuri, telefoane, televizor.)

Schimbă sucurile de fructe sau băuturi zaharate cu apă, ceai, cafea sau lapte.

Gustare cu alimente întregi, mai degrabă decât alternative procesate. De exemplu alegerea brânzei, nucilor, fructelor, ouă fierte, iaurt natural cu fructe de pădure, mai degrabă decât chipsuri, biscuiți, batoane de ciocolată sau batoane de cereale zaharate.

Ridicați-vă de la birou după fiecare oră pentru a face 1 minut de exerciții ( ghemuit, sărituri, întindere sau alergare pe loc.)

Mâncați un anumit aliment atunci când aveți cu adevărat poftă (de ex. ciocolată), dar consumați-l încet și fără distragerea atenției. 

Petreceți 10 minute în fiecare zi afară în natură sau lângă fereastră privind natura.

Luați-vă cel puțin 15 minute să mănâncati o masă.

Trio Tartar fructat, din trei feluri de pește cu trei feluri de fructe

Distribuie știrea: Facebook | Twitter | WhatsApp