Cel mai recent verdict, care a fost pronunțat săptămâna trecută, le acordă lui Eastwood și Garrapata daune de 2 milioane de dolari. Acțiunea a fost formulată împotriva unei companii de marketing cu sediul în California, Norok Innovation, care a profitat de statutul de celebritate al lui Eastwood pentru a atrage trafic online – printr-un „joc de metataguri ascunse” – către un site de vânzare de produse CBD (canabidiol). Știrile erau manipulate în așa fel încât părea că Eastwood susținea produsele extrase din canabis. În reclamație se susținea că acestea erau „produse pe care, probabil, nu ar fi fost dispus să le aprobe de la bun început.”
„Un pumn de dolari”
Reprezentanții legendei hollywoodiene au precizat că acesta susține rareori vreun produs. De altfel, în memoria recentă, Eastwood a „performat” ultima dată într-o reclamă pentru Chrysler, în 2012, care a rulat la Super Bowl. Eastwood a susținut că a acceptat un onorariu mult mai mic decât cel care i-a fost acordat în acest proces, deoarece a crezut în mesajul acelei reclame.
Deși a primit acum „un pumn de dolari”, Eastwood nu intenționează să se oprească, alte procese încă își croiesc drum prin tribunale, nu doar împotriva comercianților, ci și a companiilor CBD în sine. Două astfel de companii din California și una din Arizona au primit hârtii pentru că au sugerat că Eastwood le susține produsele și chiar că are „propria linie CBD”.
Potrivit analiștilor financiari, se preconizează că industria CBD (canabidiol) va ajunge la venituri de 1,07 miliarde de dolari până în 2025, în creștere de la 411,6 milioane de dolari în 2019.
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook