Sfaturi pentru un somn mai odihnitor și cum să învingi stresul

Sfaturi pentru un somn mai odihnitor și cum să învingi stresul
Oboseala este una dintre cele mai mari probleme în zilele noastre și lipsa somnului este o sursă majoră de stres. Concluzia aparține unui studiu publicat de Huffington Post.

Atunci când activitățile zilnice sunt multe și agitate, iar gândurile vin pe bandă rulantă, apar anxietatea și stresul, iar odihna nu mai are loc în program.

Pentru că organizarea timpului nu este un punct forte pentru mulți oameni, există și alte soluții. De pildă: yoga.

Yoga este un mod incredibil de bun pentru a reduce stresul și tensiunea neprielnică corpului tău. Aceasta ajută la calmarea creierului și la un somn mai liniștit, ajutând corpul să se odihnească corespunzător.

Yoga înainte de somn are câteva poziții foarte simple, fiind ușor realizate chiar din pat. Exersarea fiecărei poziții poate fi făcută timp de 1-2 minute, în funcție de preferințe.

Tehnica de yoga numită Pranayama este benefică respirației și este recomandată înaintea somnului deoarece majoritatea oamenilor nu știu că nu respiră corect, fapt ce conduce la agitație și oboseală.

Yoga este folosită în vindecarea anxietății și depresiei, precum și a bolilor de inimă, cancer sau chiar HIV.

„Yoga Sutra” este unul din cele mai vechi texte, de aproximativ 2000 de ani, cu învățături despre practicarea yoga, controlarea emoțiilor și creșterea spirituală.

Practicarea yoga înainte de somn ajută și la distragerea de la utilizarea electronicelor în pat. Înlocuirea obiceiului de a sta pe rețele de socializare sau  al jocurilor pe telefonul mobil cu un exercițiu de yoga poate ajuta la odihna corespunzătoare corpului și minții.

Folosirea telefonului mobil, tabletei sau a laptopului înainte de culcare distruge somnul prin lumina albastră din ecrane, această lumină fiind dăunătoare prin emiterea de cortizol (un hormon al stresului), ce face corpul să stea treaz o perioadă mai mare de timp.

Ariana Grande și primele poze cu noul iubit. E…Wow!