S-a decis care e cel mai frumos clip publicitar din acest an. Este vorba de o reclamă ce a impresionat oameni de pe tot mapamondul, devenind virală pe internet.
Un film publicitar de câteva minute realizat pentru o companie farmaceutică olandeză a fost catalogată drept „cea mai bună reclamă de anul acesta”, după ce s-a viralizat. Durează mai puțin de trei minute, iar la finalul lor, peste 90% din privitori au ochii în lacrimi.
Despre ce e vorba? Despre sănătate și cum se câștigă ea. Despre cum a face mișcare constant, a face sport, îți crește imunitatea și starea de bine. Lucruri spuse cu mult tâlc.
În reclama Doc Morris, un domn în vârstă, aparent izolat de pandemia de coronavirus, începe să se antreneze în fiecare zi pentru a deveni mai puternic. Spre mirarea vecinelor, care nu înțeleg ce l-a apucat pe bărbatul cu vârstă de bunic. Chiar dacă are unele zile în care face eforturi să treacă la acțiune, bătrânul se motivează uitându-se la o fotografie.
Să poți avea grijă de ceea ce contează
În final, antrenamentul reușește și, mai târziu, află toți privitorii că bunicuțul nu avea o nouă idilă de impresionat ci se antrena pentru nepoata lui. În cele din urmă, bătrânul își revede familia de Crăciun și în acel moment devine evident motivul antrenamentelor sale: să fie suficient de puternic încât să își ridice nepoata pentru a o ajuta să pună steaua în vârful bradului de Crăciun. „Ca să poți avea grijă de ceea ce contează cu adevărat în viață”- e sloganul care încheie reclama.
Clipul a fost creat de agenția germană Jung von Matt și face parte din campania „Aveți grijă” a companiei olandeze.
„Anul acesta, cel mai frumos cadou dintre toate este faptul că suntem bine și sănătoși. De aceea, sănătatea ta este o chestiune apropiată și pentru inimile noastre. Pentru că, mai ales de Crăciun, să poți avea grijă de ceea ce contează cu adevărat în viață: să petreci timp fără griji cu familia și cei dragi.
DocMorris vă urmează tuturor sărbători fericite și de neuitat. Fiți sănătoși”, se arată în descrierea de pe pagina de YouTube a companiei. În două săptămâni de la publicare, peste 8 milioane de oameni au vizoionat clipul numai pe canalul YouTube al companiei, în schimb acesta a fost distribuit și de alții și a adunat, de asemenea, vizibilitate fabuloasă și pe canalele lor.
Sursa foto: YouTube
Exclusiv. Cui îi transmite Bianca Drăgușanu un mesaj subliminal de Crăciun?
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook