Luni s-a difuzat episodul final al serialului Clanul, la Pro TV, miercuri se difuzează Marea Finală a Sezonului 13 al emisiunii Chefi la cuțite 2024. Show-ul gastronomic de la Antena 1 s-a bătut serios în audiențe cu ultimul episod din Clanul, însă cifrele arată cine a câștigat. După patru sezoane, serialul fenomen de la Pro TV a pus punct acțiunii, cu o replică epică din partea lui Tătuțu: „Eu am trăit viața, nu m-a trăit ea pe mine. La fel și moartea. O omor eu, nu ea pe mine”.
Chefi la cuțite 2024 s-a bătut în audiențe cu ultimul episod Clanul
În minutul de maximă audiență, adică la 22:10, se uitau la serial aproape 1,4 milioane de telespectatori, potrivit datelor Pro TV citate de Pagina de media. Ultimul episod Clanul a fost difuzat între orele 20:30 şi 22:40, la concurență directă cu emisiunea Chefi la cuţite 2024, de pe Antena 1. Dacă Pro TV a fost primul pe aproape toate segmentele de audiență, şi Chefi la cuţite a reuşit să acapareze un segment de public foarte important.
View this post on Instagram
În timp ce Pro TV și ultimul episod din Clanul au cucerit publicul național și comercial, show-ul gastronomic de la Anetna 1 s-a impus în rândul publicului urban. Publicul urban a fost câștigat de Chefi la cuţite 2024. Conform cifrelor de audiență, a existat o medie de aproape 620.000 de telespectatori la oraşe pentru show-ul culinar de pe Antena 1, cu 8.000 mai mulți decât a reușit să strângă în mediul urban ultimul episod din Clanul, mai arată sursa citată.
Cum arată cifrele de audiență între Pro TV și Antena 1
Conform statisticilor de audiență anunțate de Pro Tv, aproape 1.2 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit Clanul, anunță Pro TV. Cota de piață a acaparat aproape 20%, ceea ce înseamnă că aproape unul din cinci români cu televizoarele deschise se uitau la finalul serialului. În același timp, la Chefi la cuţite 2024, pe Antena 1, se uitau aproape un milion de români.
„În rândul publicului național, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, serialul a înregistrat 7.0 puncte de rating şi 24.4% share, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 5.4 puncte de rating şi 18.6% share”, a transmis Pro TV conform sursei citate.
În cifre absolute, înseamnă că la Pro TV se uitau aproape 460.000 de telespectatori din acest segment, iar la Antena 1 erau 350.000. Luni, Pro TV a fost pe primul loc şi pe segmentul comercial „tradițional”, format din persoane care trăiesc la oraș cu vârste cuprinse între 21 și 54 de ani.
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook