Simona Ionescu / Redactor Șef

Squid Game devine real. Se lansează cel mai mare concurs de tip reality-show din toate timpurile

Squid Game devine real. Se lansează cel mai mare concurs de tip reality-show din toate timpurile
Vor fi sute de concurenți, și peste 4 milioane de dolari care se vor împărți câștigătorilor. Squid Game, cel mai vizionat serial produs de Netflix, nu va mai fi doar un film de ficţiune, ci se va transpune în realitate.

Platforma de streaming americană a decis să transpună serialul Squid Game în „cel mai mare concurs de tip reality-show din toate timpurile”. Acesta va purta numele „Squid Game: The Challenge”, informează Reuters.

„Squid Game: The Challenge” pune în joc cea mai mare sumă de bani

Dacă intriga serialului Squid Game, foarte controversat de când a apărut, pune în joc chiar viața protagoniştilor, în jocul care va cuprinde 456 de concurenţi, maximum de rău ce li se poate întâmpla aceștia e să fie eliminați și să nu primească nimic din câştigurile totale de 4,56 milioane de dolari. Suma pusă la bătaie, afirmă reprezentanţii Netflix, este cea mai mare sumă de bani acordată vreodată în istoria emisiunilor concurs de tip reality-show.

Urmează și sezonul doi din Squid Game

Squid Game a devenit cel mai vizionat serial produs de Netflix atunci când a fost lansat în septembrie 2021. Serialul spune povestea unui grup de concurenţi cu probleme financiare care participă la o serie jocuri aparent specifice copilăriei, dar letale, pentru a avea şansa de a câştiga o sumă de bani care să le schimbe vieţile.

Primul sezon deţine recordul pentru cel mai popular serial Netflix din toate timpurile, cu peste 1,65 de miliarde de ore vizionate în primele 28 de zile după lansarea acestei producţii, a anunţat compania americană. Zilele trecute, Netflix a anunțat că va începe filmările celui de-al doilea sezon.

Unde  se va filma reality-show-ul „Squid Game: The Challenge”

Viitorul reality-show, care, ulterior, va fi prezentat în 10 episoade, se va filma în Marea Britanie. Cei care se pot înscrie sunt, în mod obligatoriu, vorbitori de limbă engleză.

Unul dintre principalii creatori americani ai platformei YouTube, MrBeast, a realizat o transpunere neoficială în realitate a acestei idei recreând elemente preluate din decorurile celebrului serial sud-coreean pentru jocuri prezentate în producţia originală, precum „Red Light, Green Light”. Creatorul a ales să ataşeze un dispozitiv special pe spatele tuturor celor 456 de concurenţi care mimează o împuşcătură atunci când un participant este eliminat din viitorul reality-show.

Sursa foto: Instagram

Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Recomandarile noastre