Simona Ionescu / Redactor Șef

Alexia Eram l-a făcut „vedetă” pe fostul, Mario Fresh. Mesajul transmis este unul clar

Alexia Eram l-a făcut „vedetă” pe fostul, Mario Fresh. Mesajul transmis este unul clar
Ruptura ciudată dintre Alexia Eram și Mario Fresh capătă noi proporții. De data aceasta, fiica Andreei Esca l-a făcut „vedetă” pe fostul iubit, iar mesajul transmis este unul clar și aduce și avantaje.

La începutul lunii octombrie, după zile întregi de zvonuri privind o posibilă despărțire, Mario Fresh a transmis că el și fiica Andreei Esca s-au despărțit, după 8 ani de relație. Cu toate că artistul spunea atunci că „nu există resentimente între noi, din contră, ne respectăm și ne dorim binele unul altuia”, Alexia Eram pare că este de altă părere. 

Ultimul mesaj transmis de către Alexia fostului ei iubit este unul clar și îi aduce avantaje importante. Fiica Andreei Esca își vede liniștită de viață și se ocupă de proiectele ei personale, acestea incluzând un brand de haine la care a lucrat și pe care tocmai l-a lansat. 

Mesaj către „fostul”, scris pe tomberon

Pentru a face campanie de promovare noii ei colecție, Alexia a găsit o metodă ingenioasă și, totodată, perfectă pentru a transmite un mesaj, care pare a fi direcționat fix către Mario Fresh, bărbatul despre care toată lumea credea că o va duce la altar. 

Alexia Eram l-a făcut „vedetă” pe Mario Fresh, cu mesajul scris pe tomberon și imprimat pe tricourile din noua ei colecție
Sursa: Instagram

În noua ei colecție de haine, fiica Andreei Esca a inclus o serie de tricouri care au imprimat un tomberon de gunoi, pe care este scris mesajul personalizat „My ex still misses me” (n.r. trad. Fostului meu încă îi e dor de mine).

Strategie de vânzare sau înțepături la adresa fostului 

A trimis apoi modelul de tricou la mai multe vedete din showbiz, printre care cântăreața Misha Miller. De acolo până la postări masive cu noua colecție a Alexiei nu a mai fost decât un pas. Astfel, toată lumea se gândește acum că fiica Andreei Esca i-a transmis un mesaj fostului iubit, iar acesta nu mai are nevoie de cuvinte sau nu. 

Alexia Eram are o strategie bună de promovare a colecției ei de haine

Gestul Alexiei Eram pare să contrazică total vorbele lui Mario Fresh, care declara în luna octombrie că „nu există resentimente”, căci între timp, dacă e să luam în considerare tomberonul cu mesaj, se pare că nu e chiar așa. 

Altfel, există și varianta în care echipa de marketing a Alexiei a sugerat această strategie, drept metodă de a promova colecția nouă, proaspăt lansată. Mario Fresh nu a reacționat până în acest moment la valul de imagini cu tomberoanele cu mesaj care au ajuns în mediul online și care pare că i se adresează. 

Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Recomandarile noastre