Toate miresele visează să arate perfect în ziua nunții lor, așa că vă puteți imagina furia acestei femei când a sosit rochia ei și și-a dat seama că nu seamănă nici pe departe cu ceea ce a comandat online. Dar, după ce a trimis un mesaj supărat magazinului, americanca a făcut o descoperire jenantă.
Acum câteva săptămâni, viitoarea mireasă Deux Aubrey a comandat o rochie de mireasă pe internet și abia aștepta să o primească.
Când rochia a ajuns în cele din urmă la ușa ei, Aubrey era nedormită, pe fugă spre job, și, în plus, supărată că urma să aibă o nuntă online, din cauza pandemiei. Așa că a îmbrăcat rochia să vadă cum îi vine. Dar, oroare! Rochia nu semăna nici pe departe cu ceea ce comandase.
Lipseau volanele, corsajul nu se încheia normal. Una peste alta, rochia arăta ca un sac (foto).
Viitoarea mireasă Deux Aubrey a decis să-și recunoască greșeala și a făcut o postare plină de umor pe Facebook, dezvăluind modul în care a ajuns în această situație în primul rând. „Nu a fost o glumă, aș vrea să fie, dar nu sunt atât de creativă”, a scris ea.
Pentru cei care se întreabă „Cum s-a întâmplat acest lucru?”, Aubrey a explicat că era nedormită, deoarece lucrează în schimburi de 16 – 24 de ore. După ce iubitul ei a cerut-o de soție, știindu-și programul care nu îi permitea să caute rochia în magazinele fizice de profil, a decis să o comande online.
Mireasa și-a îmbrăcat rochia pe dos
„Nu am nicio idee despre modele sau măsurile de transport pentru rochiile de gală. Eu port halate și cizme tactice pentru a-mi câștiga existența”, a continuat Aubrey. „Nu, nu sunt o blondă naturală, dar se potrivește cu aceasta. Sperând ca alte mirese să poată citi acest lucru și să nu se panicheze sau să se supere când rochia lor ajunge prin poștă la fel ca și a mea”, a mai dezvăluit tânăra.
Femeia a povestit despre ce gafă monumentală a făcut. „Acum două săptămâni a venit rochia de mireasă. Am fost foarte supărat de aspectul ei și am trimis un e-mail supărat (bine, mai degrabă disperat) către companie, spunând că doresc să o returnez. Mi-am făcut poze în rochie spunându-le că nu seamănă nimic cu ceea ce comandasem. Ei bine, astăzi am primit acest răspuns de la companie: „ai îmbrăcat rochia pe dos, te rugăm să o îmbraci cum trebuie, pe față”.
Cine să știe că au livrat rochia de mireasă pe dos? Rochia este de fapt frumoasă. (…) Probabil că nu mi-au apreciat supărarea, această postare este ceva ce pot face simplu pentru a le mulțumi că au „remediat” problema (eu, de fapt, am fost eu problema). Dar sper că apreciază o glumă bună”, a scris Deux Auberey pe contul său de Facebook.
Sursa foto: Facebook / Deux Aubrey
Cum cânta Adda în clasa a 11-a! Imagini nevăzute de public până acum
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook